Accepterad Neptune669 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neptune669

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Karlsson

Ditt discordnamn: Neptune669#1249

Ange ditt födelsedatum 29 April 2005

Varför ska just du bli staff? Jag tycker och vet att jag skulle vara en bra Staff då jag inte tål regelbrott, och jag är inte rädd för att gå in i en diskussion och prata/argumentera om saken, Jag står alltid för vad jag tycker och tänker, Det är väldigt viktigt att man inte vänder kappan efter vinden och bara håller med folk. Jag är alltid trevlig och snäll mot alla som är det tillbaka, Jag är väldigt fakta baserad och neutral, jag agerar inte utifrån känslor och ''vänner'' alltså jag är aldrig partisk utan rätt ska vara rätt, så är det bara. Jag har hela sommaren framför mig av Unive spelande, det hade varit väldigt roligt att bli Staff igen då jag har saknat att vara det på grund av alla trevliga folk man pratar med och kan hjälpa varje dag.

Min Helper blev dragen då jag var inaktiv, vilket jag tycker är ganska självklart att jag var då min Farmor gick bort. Men nu när jag är tillbaka så skulle jag gärna ta emot Staff Arbetet igen!

Samt att vi har fått sommarlov nu och jag har mycket tid över att kunna lägga på Unive och dess arbete, Jag ser framemot att hjälpa Unive att utvecklas och bli bättre!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15- 21/23
Tisdag: 15- 21/23
Onsdag: 15- 21/23
Torsdag: 15- 21/23
Fredag: 10- 00+
Lördag: 10- 00+
Söndag: 10- 00+

Hur länge har du spelat på Unive? över 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har varit Helper innan. just nu bara SV dock.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tror inte de vad jag vet än iallafall

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka