Neor | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Neor

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 3 September 2008

Vad heter du på discord? Neo j#0758

Är du whitelistad? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? ca 100 tim

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 4-5 tim

Hur ofta kommer du vara inne? typ var dag

Hur många timmar har du på FiveM? ca 100 tim

Vad heter du? Neo

Hur gammal är du? 23

Har du B-Körkort? Nej

Varför vill du bli anställd på Securitas? for att jag vill att folket i unive ska vara tryga på näterna

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? för att jag är mogen och kan var aktiv mycket

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? jag är bra på att köra bill

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? radiodisciplin är en radio då du pratar med andra till exempel om någon behöver hjälp eller förstärkning så pratar min in i den så svarar någon och kommer

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? en bra Securitas vakt är en person som är aktiv mycket och är bra på att köra bill och som har hålt på med det mycket. man jobbar att hjälpa polisen att aristera bovar. man går runt och pratar med andra och en om någon ringer på radion så agerar man snabbt. man dödar ingen med vapnet men man kan skjuta de i benet så att man kan koma i fat de.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) jag agerar snabbt tar upp mitt vapen och siktar mot hen och sen så ringer jag polisen så får de ficksa rästen

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) jag springer fram och putar iväg hen sen ringer sen så håller jag han där till polisen kommer

Har du några andra frågor? ja får jag köra över max gräns om någon ringer på radion

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka