Nekad neongorge | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neongorge

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165463429/

Ditt Hex-ID: 110000147d5db85

Vad är din discord tagg? neongorge

Vem var det som bannade dig? theobbb

Bild på banmeddelande: image (27).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han påstår att jag lallade och fear rpade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att jag och en kompis stod nere vid området och de heter Havet uppe i paleto sen så kom lost angeles och sen så sprang vi upp till dom så åkte dom hem vilket gör att vi får gå in i deras hus men de ville vi inte utan vill bara ha lite kul. Vi höll i ett varsit basebollträ och stod utanför deras port sen så går vi iväg och då kom en grabb i deras gängbil och sa att vi skulle sticka så då gjorde vi de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle säga att de är en felaktig ban eller så skulle den vara kortare/sv ban då jag inte gör något fel iprincip han sa i mina pms att jag hade en lallig röst och ja visst de kanske inte var den mest seriösa rösten men jag ville ha lite roligt och då gjorde jag bara till min röst och då blev de bara så

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte vad jag blivit bannad för innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte tagit de beslutet att gå till lost angeles och gjort de jag gjorde men skulle ändå inte se något fel med de och jag tyckte de skulle vara lite roligt men de verkade inte lost eller staffen tycka

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska ta dumam beslut och inte göra så igen men som sagt så tycker jag att de var lite för hårda åtgärder för de lilla men ska inte göra så igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka