Nekad neongorge | Ban Överklagan [madajao]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neongorge

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165463429/

Ditt Hex-ID: steam:110000147d5db85

Vad är din discord tagg? neongorge

Vem var det som bannade dig? madajao

Bild på banmeddelande: B5377FD0-578D-493E-86A6-D6ECAD863032.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att försöka fly platsen när jag var kidnappad genom att ta min egen bil som dom hade snott av mig medans dom höll i vapen och började rikta precis när jag hoppat in i bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag låg död då jag precis innan blev dödad när jag försökte fly.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de tycker jag inte de va, men dom hade dödat två av mina kompisar och de var mig dom va ute efter då vi hade bråkat innan samma kväll. Därav kände jag på mig att jag skulle dö så då tänkte jag att de alltid är värt ett försök att ta sig därifrån vilket då va genom att sno bilen inte jätte smart då jag inte värna om mitt liv men tänkte att de va den ena vägen ut därför gjorde jag så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha snott bilen gjort scenariot mer långdraget genom att värna om mitt liv och varit mer rädd och försiktig och försökt förhandla ut mig ur den sist jag hade satt mig i själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid spela ut scenarion och alltid hitta en bra väg i rpn att rpa sig fram även om man själv känner på sig att de är kört oavsett vad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka