Accepterad neogust88 | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

neogust88

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
7
Användarnamn: neogust88

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/34535432545345/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mohammed Svensson

Vad är din discord tagg? Mohammed Svensson#9426

Vem var det som bannade dig? dat0skillz

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Skjuter på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt på gz och det förstår jag till 100% och är väldigt ledsen för det jag gjort och är så arg på mig själv att jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar skulle åka runt och så fick jag fram att jag skulle skjuta han i och med att en pratade skit och så sköt jag typ 5 skott och ångra det enormt för att jag själv älskar multi och vill inte sluta spela på den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej till 100% att det inte va det för att jag själv gjorde felet och hade själv kunnat göra annat för att inte bli bannad men i och med att jag är så dum så tänkte jag mig inte efter och bara sökt och är så hemskt ledsen för det. Om jag blir unbannad så lovar jag att det inte ska hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, gått in i sjukvård salen för att kolla till en kompis som va skadad och att en började slå mig och mina kompisar så jag gjorde självförsvar och så va det en till gång när det va en kille som hoppade på mig så jag gjorde självförsvar och så även spawnade jag en gång på torget med en kniv i handen som jag inte kunde hjälpa men alla gångerna så va det inte så mycket problem att bli unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter och inte skjuta mot han i och med att det är så dumt av mig och att jag inte fattade det själv den stunden. Jag är så arg för det jag gjort och hoppas ni förstår så jag kan börja RPa igen för att jag saknar det så mycket. Hoppas ni förstår mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag ska tänka efter innan jag gör något i och med att de flesta gånger som man gör nått så finns det konsekvenser. Jag ska inte göra om det och hoppas du förstår det. Förlåt mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka