Inaktuell Neo fors | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

npf4642

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: npf4642

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag är jättebra på att ta bra beslut och jag gillar rättvisan och jag har mycket respekt för alla och jag behandlar alla likadant ingen ska bli behandlad annorlunda. Och jag ger inga undantag till mina kompisar.Jag ska bli staff, då jag vill testa bli staff igen som förut och hjälpa servern, själv tycker jag rp har börjat bli lite tråkigare för alla åker o skjuter, finns inte så himla roliga senarion längre som förut därför jag tycker jag ska bli staff så jag kan fixa rpn och istället då bli staff och kunna hjälpa till att utveckla och stötta Unive med det jag kan. Om jag skulle bli staff idag så skulle jag specca så mycket jag kan och börja anpassa mig så bra som möjligt. Om någon behöver hjälp med något så ställer jag alltid upp samt vill förbättra servern genom att få bort alla lallare, som vill förstöra rp för alla andra

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Folk bryter för mycket i unive till exempel Spawnmenu, Relogging, shootonsight och Vdm och Rdm. Och det är många korrupta staffs och jag vill ha rättvisa i Unive servern. Och jag vill kunna görs så unive blir roligare RP. Men sen e det ingen. Jag tror att många staffs antigen inte orkar eller vill ta tag i saker. Jag tror att det är ett återkommande problem i flera sammanhang och inte bara staff. Jag tror också att många staffs hoppar runt till en massa olika avdelningar istället för att hålla sig till ett.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Om det är Vdm eller Rdm. kommer jag sätta dom i staff samtal och prata med dom och säga att det inte är OK det dom gör. Och om jag ser dom göra det igen så får dom en Ban på några timmar eller det beror på hur grovt.Vi ska lösa detta genom att manna på varandra att både hålla sig till området men också få saker gjorda.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är superviktigt att agera professionellt för man ska ta sitt jobb seriöst och när man sitter i staff samtal är det extra viktigt att vara seriöst. Och att ha mycket respekt för dom andra. Man ska kunna allt innan man blir staff då man ska kunna prata som att man vet allt. Man ska ha enkelt att prata också då man inte ska bara sitta tyst. Man ska också lyssna på vad personen har och säga det är då man är professionell.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kan vara staff 2-5 timmar per dag. Förutom om jag är på semester osv.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 1.5 år snart.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej inte i unive men i andra servrar till exempel: Drill-UK och en svensk server.tr1

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill bara jobba i någon av RP eller Servervakt.

Senast ändrad:
Sätter denna som inaktuell då du har inga roller.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka