NenneMan | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NenneMan

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/NenneMan

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? NenneMan#3345

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan Åkesson och växte upp i en mindre stad. När jag var liten så gick jag inte på dagis och därför hade jag inte många vänner och att börja grundskolan blev jag direkt utanför för att jag inte visste hur man pratade med andra. Åren gick och jag fick inga nya vänner och såg som konstig. Det enda jag gjorde om dagarna var att hjälpa min pappa efter skolan för att han var svårt sjuk behövde hjälp. Istället för att bara sitta hemma så valde jag att gå till gymmet och träna. Det kändes som om jag äntligen var hemma. Jag började att bli större och starkare och det enda jag kunde tänka på var de personer som kallade mig för elaka saker i skolan. En dag kom en kille upp till mig och frågade om jag behövde något extra och jag svarade underligt vad han menade. Han erbjöd mig steroider och jag blev snabbt beroende av det. Jag började att ta pengar från min pappa som var till för hans mediciner och köpa droger av det. Detta på gick i flera månader när pengarna tog slut och jag blev skyldig killen otroliga mängder pengar. Istället för att arbeta så fick jag sälja drogerna och försökte jobba tillbaka pengarna jag hade snott ifrån min pappa. De tvingade mig att sälja mer droger men jag fick inget tillbaka. Månader senare dog min pappa för att han inte fick tag på medicin och jag skylde på mig själv. Jag började att ta olika droger för att känna mig bättre men inget fungerade och jag blev bara mer och mer beroende av det. Jag jobbade dag och natt åt killarna och köpte bara droger av pengarna. Jag kom mer in i gänget och blev en medlem efter att jag hade sålt åt dem i några år. De satte mig på att tortera folk och jag tyckte att det kändes bra för att jag kunde äntligen tänka på något än min pappas död. En dag kom en av mina mobbare in och skulle bli torterad.
Jag blev så otroligt frustrerad och skylde allt om min pappas död på honom. Jag slog honom flertal gånger till han förblödde på betong golvet. Jag visste att gänget skulle döda mig om jag stannade så jag stack så fort som möjligt ifrån huset och tog en bil och åkte så långt ifrån jag kunde. Jag har varit på flykten i snart 3 år nu och jag vet att mitt gäng letar efter mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att det är en stor server i Sverige som håller en hög rp nivå. Jag gillar att spela rp på hög nivå och Unive är en perfekt server för det. Jag vill kunna upptäcka allt servern har att erbjuda med medlemskapet. Jag har sett mina vänner som kör på servern och jag har sett vad medlemskapet har att erbjuda och det är just därför jag vill söka.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad av Unive när jag kollade på Cosmo. Jag tyckte att hans content var mycket intressant och jag började följa honom på discord. Jag kollade på hans stream och efter ett tag så spelade alla mina vänner på Unive. Jag testade också och tyckte att det var väldigt roligt och när mina vänner skaffade medlem och krim så blev jag mer intresserad och det är därför jag ansöker. Unive är en väldigt rolig server med mycket som händer varje dag. Det som är bra med Unive och även en sak varför jag blev intresserad är man träffar vissa personer med en extrem bra karaktär och som kan rpa väldigt bra tycker jag att det är väldigt roligt att spela. Jag vet att man kan stöta på vissa personer som inte rpar alls bra och vdm och beter sig dåligt så blir man sur, men om jag gör på samma sätt som dom som gör mig glad kommer de som beter sig dåligt få en bild av vad riktig rp är.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive igenom Cosmo på tiktok och jag började kolla på hans content som han gör på denna servern och jag tyckte att det såg roligt ut och jag skulle vilja uppleva samma saker som han

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att bli lika bra som de som spelar på FBRP. Jag älskar att kolla på folk som rpar på en hög nivå och se när de är i sina karaktärer. Jag vill kunna utveckla min rp så mycket som möjligt. Jag vill inte spela som mig själv utan i min karaktärs värld och kunna göra någon annans dag genom att ha en bra karaktär. Jag vet hur kul man har när man spelar med någon som har en bra karaktär och jag vill kunna vara den personen som sprider glädjen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att kunna sprida glädje genom att rpa på en hög nivå. Vara en karaktär som man inte kommer att glömma efter att ha träffat mig. Jag vill rpa inom de kriminella och kunna göra det på en sådan hög nivå som möjligt. Jag vill kunna vara med i ett gäng eller att starta ett. Jag har inte rpat som kriminell innan men hade varit kul att göra det denna gången.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, på grund av att jag vill hellre spendera min tid på denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka