Nekad NemoStorm | Medlem ansökning [Sallad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NemoStorm

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? NemoStorm

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Lasse föddes i en liten stad i norra Sverige, omgiven av djupa skogar och klara sjöar. Han var det yngsta barnet i en syskonskara om tre och växte upp på en liten gård som hans föräldrar skötte med stor omsorg. Gården var inte stor, men den gav tillräckligt för att familjen skulle klara sig och leva ett enkelt men lyckligt liv.

Från en tidig ålder visade Lasse en stor fascination för naturen. Han älskade att utforska skogarna runt omkring gården och kunde spendera timmar med att studera växter och djur. Hans far, som var en passionerad jägare, tog ofta med honom på långa vandringar och lärde honom allt om spårning och skogens hemligheter. Det var under dessa utflykter som Lasse utvecklade en djup respekt för naturen och en förståelse för hur allt i ekosystemet hänger samman.

Lasse var också mycket tekniskt lagd. Han älskade att plocka isär gamla apparater och försöka förstå hur de fungerade. Hans farbror, som var elektriker, introducerade honom till elektriska kretsar och lärde honom grunderna i elektronik. Det var inte ovanligt att se Lasse med en skruvmejsel i handen, djupt koncentrerad på att lösa något tekniskt problem.
Nu vill han försöka sig på Auto experten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara ska spela för att vinna scenarion alltså att du ska spela för att ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag och dom viktigaste som jag tycker och som är mina exempel är suntförnuft det är att du ska tänka realistikt. Även powergaming vilket betyder att om du åker in i en vägg i hunda km/h så kan man inte bara köra iväg. OOC att du säger tex hur stänger man av spelet? det får man inte göra. Vdm du kör över folk utan anledning. Rdm du slår nån utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat rp i ca 2 år och har spelat på ett flertal serverar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka