Nekad Snälla_grisis | Medlem ansökning [Hampusg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Snälla_grisis

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Felix Karlsson

Vad är ditt discord namn? feta_griskultingen

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lasse Boman han är 62 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är snäll rar omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lasse Boman föddes för 62 år sedan i en liten kuststad på västkusten. Han växte upp i ett hem där hårt arbete och enkelhet var grundpelare. Redan som tonåring började han jobba extra i hamnen, och det dröjde inte länge innan han lärde sig allt om tunga lyft, motorer och slitigt kroppsarbete. Lasse utbildade sig aldrig vidare – livet tog honom ut på vägarna i stället. Under nästan tre decennier jobbade han som lastbilschaufför, både i Sverige och längre ner på kontinenten. Han var känd som en pålitlig, lugn och arbetsam man som alltid tog ett extra pass om någon annan var sjuk. När han var i femtioårsåldern började kroppen säga ifrån. Slitna knän, värk i ryggen och en axel som aldrig riktigt läkte efter en olycka gjorde att han tvingades gå i tidig pension. Han försökte bo kvar i sin gamla hemstad, men ensamheten slog hårt efter att kollegor, vänner och familj gled ifrån honom. Till slut bestämde han sig för att lämna allt bakom sig och börja om någon annanstans – en stad där ingen kände honom, och där han kunde bygga upp en ny tillvaro med sina sista krafttag. Nu har Lasse precis anlänt till staden. Han är äldre, något sliten men fortfarande stolt. Han bär alltid med sig vissa principer: ärlighet, arbetsvilja och att aldrig lämna någon i sticket. Men bakom hans vänliga yttre finns också en hårdare sida, formad av ett liv längs vägarna, möten med skumma typer på rastplatser och år av att lösa problem helt själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med servern med bra jobb rp kommer vela jobba på mekonomen. Så där kommer jag bidra mest med min rp jag kommer ha en bra kundtjänst och vara snäll mot mina kunder. Kommer ej va korrupt för vet vad de leder till och de är ej kul för de andra som spelar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja att båda ska ha kul kan ge ett exempel. Om man ska göra ett rån ska man ej spela bara för att vinna man ska göra så att poliserna har en chans så att de blir kul för båda. Och om man blir tagen i häktet ska man ej va dryg eller jobbig man ska ha frf en rolig rp och inte va arg så de kul för båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har vdmat folk för några år sedan och fått ban för de och ser ingen vits med de nu för de var sålänge sedan var ung och tyckte sånt var roligt då så de kommer ej att hända.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja vdm är när man använder bilen som ett vapen. Nlr är att man kommer ihåg saker när man var död. Metagaming är när man tar information av en kompis från dc tex. Rdm är att man dödar någon utan anledning. Kan flera men det är bara några kan nämna fler i intervjun.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej kan ta det i intervjun.

Nekad ansökan
Anledning: Du har använt dig utav ai.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka