Nekad Nemoo | Ansökan till Servervakt [Kong]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nemoo

Icke Medlem
Meddelanden
326
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? Nemoo#7523

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. 10-03

Hur länge har du varit medlem på Unive? 11 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 22

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som ska ha ett extra öga öppet och se till at folk gör rätt och beter sig. Servervakter hjälper inte bara staffs att få ner på lallandet samt dem som är nya på servern och vill ge dem en chans att få en bra start. En servervakt ska samt dva bilar som bara gör lagg på servern. En servervakt är tillför att underlätta för staffsen och om man vill hjälpa till lite extra så ska man ha den rollen. Och om man tar det rollen ska den inte abusas och tas seriöst. sammanfattning (göra det som är bäst för servern) - och inte sig själv för att kunna vinna scenarion:)

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner att jag är lämplig för att jag är väldigt mogen och vill det som är bäst för servern. Jag är vaken från 10:00-03:00 så det finns mycket under dem timmarna som jag stöter på mycket lall och blir sur för att jag ej kan stoppa dem där på platsen och göra så att dem antingen lär sig eller så har dem inget att göra på servern om det bara är på servern för att lalla. Jag vill ta RP lite mer seriöst och tycker att jag stötter på mycket lallare som innebär att jag skulle kunna stoppa dem där på plats. Jag hittar också mycket bilar som bara ligger i ett dike som ska dvas. Jag har varit Servakt innan det här så jag har mycket bra efarenheter skulle jag själv säga samt många andra. Jag tar det mycket seriöst och hoppas i framtiden att jag kan/kommer bli staff då jag vill det bästa för servern och vill hjälpa. Jag tar ansvar och pålitlig och alltid trevlig, och står för att alla ska ha samma rättigheter. Jag tar till mig vad som är rätt och fel, Tänker det bästa för servern:)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En servervakt ska mot inga omständigheter abusa rollen och ska ta ett stort ansvar. Att abusa rollen kan t.ex vara att dva någons bil i ett scenario där det gynnar dig, eller att du kickar en spelare som t.ex skriver /me drar ut, bara för att man inte ska behöva bli kidnappad t.ex. Om man abusar rollen som servervakt ska man straffas och få indragen inget snack om saken. Man ska inte skriva i ooc bara för att vissa att man är servervakt bara för att skrämma dem andra som man vissar lite när man skriver där typ ' passa dig att jag inte kcikar dig eller ger dig en 1 timma ban ' den känslan får man när en ooc skriver random i ooc bara för att vissa att dem är servervakt som inte ska hända.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka