Nekad Nemo761 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nemo761

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991765616/

Ditt Hex-ID: 11000013d7b7070

Vad är din discord tagg? nemo#2476

Vem var det som bannade dig? kevve

Hur lång tid var din ban? 1h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft, tar upp jakt vapen på offentlig plats ~kevve. Återstår: 0 dagar 0 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? frö att jag tog upp jaktvapen på offentlig plats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit och jagat och hade sniper i min hotbar och jag skulle ta upp min mobil så råka jag trycka på 2 i min hotbar istället för 1 och då tog jag ju upp min sniper då men tog ner den direkt igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja frö att jag missklickade frö att jag tänkte trycka på 1 men råka trycka på 2

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var och jagade men mitt jaktlag och sen kommer det fram en perrson till min kompis som var med och jagade och min kompis höll i sitt jaktvapen och så blev personen rädd så personen tar tag i min kompis och sätter en kniv mot hans huvud. Sen säger han att han kommer att döda min kompis om min kompis skrämmer han igen. Då ringer min kompis mig och vi börjar jaga han för att jag ville prata med han. När vi närmar oss så vänder han sig om utan att säga någonting och slår mig. Sen tar han frm en kniv ochhotar mig och kallar mig n-ordert. Då tar jag fram min jaktkniv och skulle vissa att jag också hade vapen så han inte skulle våga hugga mig. Och då råkar jag trycka på R och hugger men inte mening. Sen blir jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej frö att det var missklick

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska ha mina vapen i min hotbar förutom när jag jagar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka