Nekad Nemo Erlansson | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nemo Erlansson

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
26
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mcdonals

Vad heter du IRL? Neo

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Ungefär 500 snart

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef på detta jobb för att jag känner att jag skulle passa bra som chef på detta jobbet och hemma gör jag mat varje dag och jag älskar att ät amat jag kan nästan aldrig sluta äta när jag har påbörjat att äta och jag tror att jag skulle bli chef så skulle jag gjort så att det blir väldigt många anställda och jag kommer kunna utveckla arbetet genom att jag anställer m,ånga och sedan kommer det komma många och vilja äta och komma och hämta mat.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag brukar lagga mat hemma varje dag och jag älskar att laga mat och jag kan baka massa av tårtor jag har själv laggat pommes varje dag nästan och jag tror att jag skulle kunnat göra all mat som finns på mcdonals.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Nemo Erlansson Kön: Man , född 1990-11-27I skåne, en väldigt skäggig typ, och älskar att ha rastaflätor och att vara blond. Nemo kan stamma ibland och har lite taalfeeel. Nemo är väldigt humoristisk och kan skratta åt nästan allt,. Han hatar att prata om sin familj och kan snabbt byta ämne om det tas upp, det beror att han inte har längre kontakt med sin familj eftersom att dem kastade ut honom när han var 18. Nemo har även sömn problem och sover nästan aldrig, och kan därför va väldigt trög och ibland efterbliven Nemo har precis flyttat till göteborg, därför kan jag redan varna för att han bytar dialekt mellan skånska och göteborska beroende på sitt humör. Han bor i en 1 mitt i centrala göteborg. Han hatar att vara inomhus, och är helst ute med vänner eller jobbar röven av sig. Nemo har jobbat som sjukvårdare och överläkare tidigare i skåne. Han har även jobbat som polis under en längre period där han bland annat jobbat som intedetent och sekre

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ungefär 5 timmar varje dag och vara riktigt aktiv som chef!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle såklart fortsätta jag vill bara ge mcdonals en chans och att utvecklas inom och kunna öka min rp nivå!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Jag spela inte på någon annan server än unive.

Har du läst våra Regler? Jag har läst alla!

Tillbaka