Accepterad nelix | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nelix

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466342554/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? n3xus1211

Vem var det som bannade dig? anticheat

Bild på banmeddelande: bild_2025-12-08_192959641.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte va inte hemma när detta skedde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet faktist inte för vet inte om de e nån dom har spelat på min dator och sen brutit mot servens regler

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget tror jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? nä vet inte kanske ha min lösen till min dator för mig själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ser att du försökt göra samma sak på andra servrar som du försökte göra här (Ta vapen från spelare), men blivit bannad lika snabbt.

Då denna bann ej är felaktig sätter jag den som Fusk & Sabotage och lämnar över till @cmail | @philip320 !

Ser att du försökt göra samma sak på andra servrar som du försökte göra här (Ta vapen från spelare), men blivit bannad lika snabbt.

Då denna bann ej är felaktig sätter jag den som Fusk & Sabotage och lämnar över till @cmail | @philip320 !
vill bara tillägga en sak jag har inte ens varit hemma när det skedde förmodligen är det min störda bonusbror som håller på hela tiden det är inte det första gången han har gjort så att jag har blivit bannad pga fusk och jag har snackat med honom tusen gånger att inte gå in på min dator o fuska men ändå så fortsätter han, men nu har jag bytt lösen på min dator så det kommer inte hända igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka