- Meddelanden
- 331
- Reaction score
- 161
Berätta om ditt förslag Jo det är så att jag har ett litet förslag som jag velat dela med mig om. Just nu tycker jag att det är lite tråkiga skott scenarion då tänker jag på drivebys främst. jag tycker att om nån tex blir skjuten så lämnas blod på marken så att polisen mer kan spåra lite vart det har varit och så kan dom spana lite på stället. Ett annat är om nån som sagt blir skjuten och det lämnas blod att det inte försvinner på 1 minut utan att det stannar så kan polisen typ göra ett dna test eller något på blodet för att göra en mer utredning på det. Då skulle det kunna se till såhär. **Att dem först tar blodet försiktigt och lägger det i någon slags tub och rpar på att dom hämtar ett test och sedan rpar på att dem gör klart testet och får ett resultat. Då kan man hålla in ALT där man kan se vilket namn som det visar, då ska man ju såklart rpa på att man får ett svar av dna testet inte att man går upp håller in alt och säger typ "aa detta är lars husseins blod" man ska alltså rpa på det med dna test osv!! Tycker även att inte alla ska ha tillgång till ALT funktionen utan bara vissa yrken som sjukvård polis osv. just nu känns det bara som att det skottas och skottas och polisen kan inte göra något eftersom när det är där är alla borta, jag tror detta skulle kunna förbättra social rpn och kriminella skott rpn lite. Detta var mitt förslag
På vilket sätt är det en förbättring? Jag tror att det skulle kunna förbättra sociala och krim rpn då det kan ske mera utredningar för polisen och då blir det lite roligare än att alla skottar sen åker iväg så händer inget mer.
Länkar och annat material som visar förslaget: har inget men våra kära utvecklare kan nog kanske fixa något script till detta.
På vilket sätt är det en förbättring? Jag tror att det skulle kunna förbättra sociala och krim rpn då det kan ske mera utredningar för polisen och då blir det lite roligare än att alla skottar sen åker iväg så händer inget mer.
Länkar och annat material som visar förslaget: har inget men våra kära utvecklare kan nog kanske fixa något script till detta.