Nekad Nekkan | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nekkan

Icke Medlem
Meddelanden
331
Reaction score
161
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nexoza/

Ditt Hex-ID: 110000132207f77

Vad är din discord tagg? nekkannnnnnn

Vem var det som bannade dig? xbenim

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-27 191149.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hade ett vapen på mig när jag var kriminell, vilket är regelbrottet Krim utan krim och jag tänkte inte svin mycket på de då jag inte spelar så mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min bil och skulle ta fram mobilen och då hade jag ett vapen på mig så fick jag en bugg så börjades de skjuta och då kom en staff och tog vapnet och banna mig i 5 dagar nu har de gått 3 daga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej då jag borde ha lagt den på marken eller i min bil och verkligen inte haft de på mig då det finnschans att sånthär händer

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad typ 20 gånger innan och kanske 15 av dom var när jag var icke medlem / tidig medlem detta året har jag endast fått 1 tidigare ban som var emote abuse annat än de har jag aldrig haft pban och den högsta ban jag fått är 15 dagars ban när jag inte hade rpat så länge jag tror de var tidigt 2022. Sen efter jag började rpa seriöst har jag knappt fått mer än 4 ban och jag är verkligen inte någon sorts problem spelare då jag verkligen tycker att det är roligt att spela på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara lagt bort vapnet och inte haft de på mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag borde tänka mig lite för och verkligen inte ha på vapen utan krim roll

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka