Accepterad JAC_BOB | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JAC_BOB

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jacob

Vad är ditt discord namn? jac_bob

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sixten Skantorp född 2000 02 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Förvirrad, Rolig, Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är född i göteborg men uppväxt i helsingborg är ny inflyttad och hans mål är att kunna bli rik och hitta nya möjligheter i den nya stan. Han har en morbror som heter Melgor Skantorp (han är inte medlem) skulle gärna vilja jobba som mekaniker eller jobba för saab ngt med fordon i alla fall.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med allvarlig RP och försöker göra så att får lika roligt på RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebär att man kör så att det blir roligt för både jag och motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot någon av reglerna men har blivit bannad för anticheat bug.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ett är att man försöker få polisen på sig. Ens karaktär ska spela med rimliga känslor från situationen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker väldigt mycket om RP och har bara kört en liten stund men är redan väldigt mycket insatt i det.

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? jacob

Vad är ditt discord namn? jac_bob

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sixten Skantorp född 2000 02 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Förvirrad, Rolig, Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han är född i göteborg men uppväxt i helsingborg är ny inflyttad och hans mål är att kunna bli rik och hitta nya möjligheter i den nya stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med allvarlig RP och försöker göra så att får lika roligt på RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Innebär att man kör så att det blir roligt för både jag och motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot någon av reglerna men har blivit bannad för anticheat bug.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ett är att man försöker få polisen på sig. Ens karaktär ska spela med rimliga känslor från situationen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker väldigt mycket om RP och har bara kört en liten stund men är redan väldigt mycket insatt i det.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka