Accepterad Naz1rrr | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tvexnn

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Ditt discordnamn: naz1r.

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli Staff för att jag är väldigt hjälpsam och är villig att ta hand om folket på Unive så det ska känna säg trygga och säkra på serven. Jag är mycket sammarbets villig med dem andra staffsen och hjälpa dem om det är något problem som händer så fixar vi det tillsammans. Jag är väldigt aktiv och kan ta mycket folk i support också ingame!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker sociala rpn är lite sådär på servern då det inte är så många som går fram till varandra och frågar vad dem gör om tillexempel det är en bil som har följt efter en tag då de börjar skjuta på direkten.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi snackar ihop oss och kommer på ett beslut som är vettigt och som alla håller med om sedan tar vi det med folket på Unive!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är väldigt viktigt enligt mig, Agerar personen som glad då så ska man va det agerar som det är den arg så ska man inte vara det tillbaka då det är rätt svårt att prata med den andra personen då.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara aktiv varje dag minst 4 timmar, Så det är nog ingen fara med rpn och mitt privatliv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på serven 2 år ungefär sedan har jag vart medlem 1+år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag!

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka