Accepterad Nayalicious | Ansökan till Event Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nayaliciouz

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Cecilia

Vad heter du på discord? Nayalicious#9455

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 1989

Var det som fick dig att ansöka till Event Ansvarig? Älskar att hålla på med event, tycker genuint att det är kul med att skapa och fixa.

Varför ska vi välja dig som Event Ansvarig? För att jag är kreativt lagd, har en bra fantasi och är lätt att jobba med

Skriv några förslag på olika Event man kan annordna. Snart 6juni, man kan göra ett nationaldagsevent. Midsommarevenemang. Grillkvällar under sommaren på stranden vid piren. Danskvällar utomhus på helgerna. IDOLFINALEN är ju ett måste. Sen kan man göra små event tex bilutställningar osv i samarbete med en av bilföretagen.

Hur ser du på rollen Event Ansvarig kopplat till professionalitet? Det är viktigt att tänka på att även om ”det bara är ett spel” så är man ett företags ansikte utåt som event ansvarig. Jag tycker man ska vara lika seriös som man är annars irl. Det är ett uppdrag man får från någon som ger en den tilliten. Då ska man ta det seriöst med.

Hur ser din aktivitet ut? Aktiv när jag ej jobbar, kommer dock kunna vara aktiv dagligen och även på Discord när jag jobbar. Känner att jag har tiden som krävs, ja.

Finns det något annat du skulle vilja berätta?

Finns det något annat du skulle vilja berätta?

Sätter denna som Accepterad då du innehar Event Ansvarig rollen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka