Accepterad nattee | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nattee

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nathaniel sisohore

Vad är ditt discord namn? beetlejuice#7752

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Nathaniel Sisohore föd 2007 i Afrika i Senegal med hans familj. Nathaniel Sisohore växte upp i Senegal med hans familj. Nathaniel gillade Bilar och Motorndrivna fordon han ville jobba som mekaniker när han blev stor. Han trivdes inte så bra i Senegal hans mamma bråkade mycket och blev väldigt rädd och ledsen när hans mamma skrek och bråkade med hans pappa. Han mådde inte så bra han ville fly därifrån. Han hade kollat länge på sin mobil en stad som hette Unive och ville flytta ditt. Det han inte visste var att hans mamma hade planerat att flytta ditt.
Han gick i skolan fick bra betyg. hans mamma hjälpte han med läxor och vad han skulle tänka på innan provet. Men sedan en dag så hände det nåt Hans mamma sa packa alla dina kläder och väskor. Han fattade ingenting dem åkte till flygplatsen och sedan gick till den rätta gate:en Han såg Unive han började gråta av glädje och kramade sin mamma och sa "Jag älskar dig" Hans mamma sa "dig med". Sedan hittade Nathaniel många nya vänner och trivdes bra i sin nya lägenhet. Hans mamma skaffade ett bra jobb med bra inkomst. Hon hittade en man och sedan gifte sig Nathaniel och hans familj trivdes så bra i staden Unive. Dem levde lyckligt och hade det bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hej jag vill jätte gärna bli medlem då jag vill börja rp på en annan nivå och ta det Vädligt seröst. jag har spelat på denna server i nu 2 år och trycker det e skit roligt. Jag vill bli medlem för man inte kan göra nånting typ när man inte är medborgare. jag vill spela rp på en ännu högre nivå då jag vill bli krim eller skaffa jobb m.m

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar. Man ska ha roligt och sedan den anrda personen ska också ha roligt. man behöver inte vinna helatiden.

Hur hittade du Unive? Jag kollade väldigt mycket på cosmo och andra streamers. Det såg så himla roligt ut och ville verkligen spela det. Nu sitter jag här och spelar det. Det är skitroligt men vill rpa på en högre nivå

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka