Accepterad nathaniel112 | Medlem ansökning (binkann)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nathaniel112

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Nathaniel

Vad är ditt discord namn? beetlejuice7752

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nathaniel sisohore 17år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tänksam Lojal tålmodig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nathaniel växte upp i en del av staden där varje dag var en kamp för överlevnad. Hans barndom var präglad av kaos en mamma som kämpade med droger, en pappa som försvann innan han ens hann börja prata, och grannar som var mer intresserade av att skydda sina egna intressen än att hjälpa en ung kille på rätt väg. Från tidig ålder lärde Nathaniel sig att ingen skulle ge honom något gratis. Hen var tvungen att ta det han ville ha, oavsett vad. Vid 14 års ålder började han göra små uppdrag för lokala brottslingar sälja droger, stjäla bilar och smyga runt i skuggorna för att tjäna snabbare pengar. Vid 16 hade han redan klättrat upp på ett mer respektabelt, eller snarare skrämmande, sätt inom den kriminella hierarkin. Nathaniel lärde sig snabbt att han var smart nog för att hålla sig undan polisen, och samtidigt hård nog för att inte bli utnyttjad. Hans mål var klart han skulle inte vara en vanlig gatusnubbe för alltid. för Nathaniel handlar det inte bara om makt eller pengar. Hans framtidsplaner är också fyllda med hämnd. När han var yngre såg han sin mamma slitas bort från honom av droger, och han vet att hon aldrig riktigt fick chansen att leva ett bättre liv. Han har lovat sig själv att han ska vara den som kontrollerar spelet, så ingen annan ska kunna förstöra liv som hans har förstörts. Hans dröm är att bygga ett imperium, men han är beredd att krossa varje hinder som står i vägen för hans framgång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriöst rp vill också bidra till att göra rollspelet mer engagerande för andra spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man är villig att skapa situationer där motpartner får ett positivt eller framgångsrik utgång. att man inte måste vinna i varje scenario istället för att man bara ska tänka på att man själv ska vinna alla scenarion hela tiden

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har spelat på unive väldigt mycket förut och har lärt mig väldigt mycket av mina misstag så som meta gaming powergaming copbait och combat logging.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man inte kan döda någon utan en bra anledning. Character Consistency Din karaktär ska agera konsekvent utifrån sin bakgrund och personlighet. Du kan inte göra en fullständig karaktärsförändring på en minut eller agera på ett sätt som inte är i linje med din karaktärs tidigare beteende.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och seriös rollspelare som gillar att skapa djupa och intressanta karaktärer. Jag tycker om att utveckla både mina karaktärers bakgrundshistorier och deras mål genom spelets gång, och jag söker alltid nya sätt att förbättra mitt spel och min interaktion med andra. Jag är också en stor anhängare av att bygga realistiska och trovärdiga konflikter som ger alla spelare en möjlighet att utvecklas och skapa intressanta scenarier. Jag har tidigare erfarenhet av att spela på andra RP-servrar och förstår vikten av att följa regler, hålla en konsekvent karaktär och bidra till en positiv atmosfär. Jag är van vid att samarbeta med andra spelare för att skapa långsiktiga berättelser och drama som berikar spelet för alla inblandade. Jag älskar också att vara flexibel och hitta nya sätt att skapa interaktioner, oavsett om det handlar om att samarbeta med andra eller utmana dem på ett kreativt sätt. Min främsta prioritet är att bidra till serverns RP och vara en del av en levande och dynamisk gemenskap.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka