Inaktuell Natte | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Natte

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
260
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Natte

Vad heter du på discord? Natte#3230

Ange ditt födelsedatum 17 Augusti 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskaps Ansvarig det är att Unive är en jätte stor server och störst i Sverige där det kommer in nya personer varje dag som vill spela här. Dessa spelare vill säkert steppa upp deras RP med att bli medlem och sedan anställda i jobb som kräver medlemskap. Har spelat i Unive sen 2020 och kan inte tro på hur mycket servern uppnåt på en sån korttid och hur spelarbasen har förändrats, de sjukt verkligen. Jag vill bli medlemskaps ansvarig eftersom att jag vill vara där och hjälpa till servern med att ta in folk som visar att de är kompetenta med ansökan och interjvun så att man ser att dessa folk verkligen vill bli medlem, tar det på allvar men också lojala till servern. Jag är aktiv och har lov snart så jag kommer att läsa ansökningar, ta intervjuer när jag kan, jag är redo för det här jobbet som medlemskaps ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig eftersom att jag är en aktiv grabb som kommer att hålla koll på forumet och discorden, svara på ansökningar/ ta intervjuer. Så jag kommer att ge snabba svar så inte icke medlemmarna ska behöva vänta ett tag på svar.

När jag kommer att ta intervjuer så kommer jag att ta det seriöst och moget varken det är min kompis eller inte men ha en lugn ton och försöka inte skynda på allting utan ta det lugnt så den jag intervjuar känner inte sig pressad. Kan ju vara så att man har en dålig dag, så man vill inte att den skall vara ännu värre på grund av att man har stressat personen. Jag kommer att lyssna på personen och låta honom/henne prata till punkt. Kommer också ha koll på att personen har läst reglerna och har en bra karaktärsbeskrivning så han/hon är verkligen redo för RP.

När jag kommer att svara på ansökningar så kommer jag att läsa noggrant och inte bara skumma igenom och kolla på om personen har skrivit mycket eller lite. Kan ju finnas ansökningar där man har skrivit mycket fast den inte säger mycket och skrivit lite som säger mycket.

Jag har varit medlemskaps ansvarig innan och vet vad man gör, så jag har erfarenheter.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Inte för att andra har sagt detta utan jag själv tycker detta med att man ska bemöta andra som man själv vill bli bemött, man vill ju att en annan person ska respektera dig, då ska man också respektera den personen. När man är redo att ta intervju med en person så ska man bemöta honom/henne på ett trevligt sätt så att personen känner sig välkommen och mindre stressad för intervjun men också så sprider man goda rykten om servern för man har trevliga medlemskaps ansvariga som bemöter folk på ett trevligt sätt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka betydelsen för medlems rollen på så sätt att man inte ser medlems rollen som att den har ingen betydelse utan när man ser att någon har medlems rollen så vet man att den personen är lojal, kompetent och kunnig inom RP men också reglerna. Jag vill göra så att icke medlemmarna ser medlemmar som en förebild, alltså så att icke medlemmar vet att den personen är som sagt lojal, kompetent och kunnig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att man ska kunna alla regler eller i alla fall dem flesta så man vet vad man inte ska göra för att bli varnad/kickad eller bannad. Jag tycker också att folk ska ha bra karaktär bakgrund för det kan göra RPn mycket mer bättre, roligare och även mer intressant!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att som medlemskap ansvarig så skall man kunna unives regler och vara så aktiv som man bara kan för att ta in dom som vill bli medlem här på Unive. Jag skulle också ta min fritid att kolla igenom ansökningarna eller om någon behöver ta en intervju. Samt så ska jag respektera andra när dom tar deras intervju så jag inte stressar dom.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv hela tiden.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, inte för tillfället. Har jag en fråga så pmar jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka