Accepterad Nat_ | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nat_

Medlem
Meddelanden
664
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Nathalie

Vad heter du på discord? Nat_#6920

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2003

Beskriv din dagliga aktivitet. är aktiv från 16:00 till midnatt nästan varje dag då jag jobbar och kommer in så fort jag kan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? juli 24, 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1097269095323406336/1100176177483747388/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt är som medarbetare för staffsen, man kan liksom hjälpa till med att ta bort folk som begår regelbrott på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt eftersom att jag kan själv tycka det e jobbigt som tjej att rpa när man får äckliga kommentarer kastade mot sig, vill förhindra det för nya spelare på servern samt hjälpa till när folk begår regelbrott

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det kan ske om man väljer att revva i scenarion eller hjälpa andra att vinna ett scenario genom att revva sig själv eller olika personer som ber om det, sen att man kickar eller bannar folk för att vinna ett scenario

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka