Accepterad Nat_ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nat_

Medlem
Meddelanden
664
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Nathalie

Vad heter du på discord? Nat_6920

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2003

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit staff innan vilket jag tyckte var super roligt, man får komma närmre spelare och se ifrån ett annat perspektiv när det kommer till att hjälpa till, har alltid tyckt att det har varit roligt att få hjälpa till och hjälpa andra kunna komma på en unik stil så att man kan få nya kreativa scenarion på servern i framtiden.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har fått bra feedback ifrån spelare när det kommer till att jag är hjälpsam i support, har varit CA sen tidigare och Helper där jag fick lära mig hur allt funkar så som forum och åtgärder, jag förstår betydelsen med att vara professionell i ärenden men samt att det ska bli kul att få lära känna dem nya spelarna som vill gå med i vårat fina community.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med vänlighet och respekt, och att man alltid ska hjälpa till och vara förståelig oavsett om det är ärende mm

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? ge nya spelare en chans att lära sig så att dem kommer in på rätt väg, så dem inte startar massa onödigt tjafs eller regelbrott inne på servern

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? bidra med positivitet och att dem visar att detta är en rp server och att man är medveten om reglerna och att man följer dem samt att det inte någon 100k or die server, eller att medlemmar ska förstöra

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att man är som en rollfigur men också att medlemmar känner sig välkomna och att dem vet att det finns folk som alltid finns där för o hjälpa till och lära dem hur man rpar

Hur ser din aktivitetet ut? är aktiv varje dag fram till 2-3 på natten om det krävs

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka