Accepterad Naounee | Chef-jobb ansökan [Pontuz08] [RTJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? N/A

Vad heter du på discord? Naounee#5785

Hur gammal är du? N/A

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år snart

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet extremt mycket och lägga ner mycket tid på detta yrke. Jag är ingen superhöjdare inom sjukvård eller räddningsarbeten men kommer att agera som en administrativ chef där jag styr upp yrket och ser till att få upp räddningstjänsten rejält. Jag tänker på så sätt att jag kommer att sköta allt administrativt medans mina biträdande sköter ansvar för utbildning, med mera. Jag kommer se till och ansvara över att allting rullar på inom räddningstjänsten, att vi får in flera och att det alltid skall finnas räddningsarbetare tillgängliga, som irl. Jag vill utveckla arbetsplatsen och tryggheten inom yrket samt vår gemenskap, då en bra gemenskap är vägen till ett bra yrke och en bra arbetsplats där flera personer vill arbeta. Det är även viktigt att kunna ta kritik, vara en vettig och mogen chef som kan hantera kritik och införa / neka förslag till räddningstjänsten. Det är också väldigt viktigt att vara aktiv och bemöta sina anställda med en god ton. Ifall du har en god ton gentemot anställda och ser till så räddningstjänsten har ett trevligt bemötande kommer yrket automatiskt bli mer attraktivt och fler anställda kommer kunna att rekryteras. Jag har även en ide för att skapa en träff på piren där man landar en helikopter, ställer dit lite fordon för att visa upp sig exakt så som man gör irl, för att visa sig och lära folk lite om yrket, behöver inte vara just på piren men ni förstår. Jag kommer även att lägga upp ett bra schema och se till att fördela arbetsuppgifterna i ledningen så att alla får en rättvis fördelning och att alla inom ledningen får en seriös och bra uppgift och se till så att dom faktiskt gör någon nytta inom yrket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har dels jobbat som räddningstjänst ett tag. Sedan har jag vart chef över diverse olika yrken. Därmed har jag fått administriva kunskaper och lärt mig hur man hanterar yrken. Inom polisen var jag även enhetschef över rekryteringsavdelningen vilket är en stor avdelning med mycket administrativt arbete där jag lyckades styra upp allting riktigt bra utan att vara självgod, jag har även fått denna responsen från andra. Jag har även tidigare lyckats styra upp sjukvården riktigt bra på kort tid!

Hur ofta kommer du vara inne? Någon timme per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep Denna kille styrde upp ett inaktivt sjukvården till aktivt igen! Så de jag tror att han kan få Räddningstjänsten aktivt och styra upp de också! Lycka till :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka