Accepterad Naounee | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198171777261/

Ditt Hex-ID: 11000010c9b68ed

Vad är din discord tagg? Naounee#5785

Vem var det som bannade dig? Happy Pepe

Hur lång tid var din ban? 4 dagar (3 dagar kvar)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Fetpolisbild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen bild därav finns polisbilden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i min Renault och chillade när en fet bil kör på mig, jag börjar snacka med personen och han har dålig attityd, jag blir då lite småsur på han men åker vidare o hämtar min andra bil för att åka till polisstation då jag hade ett ärende där. När jag väl skulle in på polisstation så står samma bil som knuffade mig ivägen vid infarten och jag valde då att knuffa till den några gånger, han knuffade till mig lite och så vidare. Jag förstår att jag blev bannad men samtidigt tyckte båda parter att det var roligt, därför tycker jag inte att bannen var super super bra, men förstår ändå Happy Pepe's perspektiv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår Happy Pepe's perspektiv då man från ovan ser att det inte ser bra ut när man knuffar på varandra, men samtidigt tyckte vi båda parter om scenariot, dock var bannen korrekt med en mild vdm men känner absolut att jag inte hade behövt göra det då det uppenbarligen var onödigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad flera gånger innan, däremot har jag lärt mig av alla mina bans sedan tidigare och har aldrig blivit bannad för VDM för den delen heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, det var onödigt att knuffa på bilen och hade kunnat börja snacka med personen istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, snacka före att knuffa på andra bilar o göra skada på andra parters bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka