Naounee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198171777261/

Ditt Hex-ID: 11000010c9b68ed

Vad är din discord tagg? Naounee

Vem var det som bannade dig? Degge, HAN skall dock inte ta denna då han behandlar mig orättvist och vägrar se från andras perspektiv.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: HD-wallpaper-bob-en-la-luna-aesthetic-breath-cartoons-espacio-moon-retro-theme.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte, korruption säger de men jag fattar fortfarande inte hur de skulle vara korruption

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag styrde sjukvården som vanligt och höll aktiviteten ruggigt bra o nu blir jag bannad för korruption

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig.

Det ligger till såhär, jag fick några drönare från en polis, jag fick ingen information utan jag fick några som jag tänkte att vi kunde använda till sjukvården osv. Vi var några dagar efter på en operation och det var då en person som vi skulle göra ultraljud på, hennes kompis tyckte drönaren var så cool och frågade om hon kunde få en och då gav jag henne en. Det går några dagar och nu blev jag bannad

Grejen är den att jag inte hade en aning om att jag inte fick ge iväg dom eller så då jag somsagt fick av en polis. Men det är skillnad att ge en drönare som inte överhuvudtaget är skadlig utan bidrar till rolig rp än att ge iväg en mp5 som faktiskt är skadligt?

O varför skulle jag ge en drönare till en person för att riskera en permanent ban? Det är bara idiotiskt.

Återigen,
EN polis gav mig några drönare för några dagar sedan, jag fick ingen info om vad jag fick göra med den eller vem jag fick ge den till. Alltså hade jag ingen information.

Någon dag senare var vi på operation och en person på operationen fick se min drönare och ville verkligen ha den och eftersom att jag inte hade någon info eller liknande så gav jag den ja hade över, hade sett många andra personer samt streamers på servern som köpt drönare och tänkte därför att det inte var något problem.

Det blir inte heller korruption inom yrke då föremålen inte tillhör mitt yrke utan jag fick de polisiära föremålen från en polis utan information. Jag hade ingen aning vad jag fick göra med föremålen och hade även sett andra streamers och person få drönare samt använda dom. Det går därför inte att klassa som
korruption inom yrket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kolla ban historiken då jag inte minns men har inte blivit bannad på ett bra tag, har lärt mig av mina bans och har aldrig blivit bannad för korruption tidigare då jag aldrig skulle göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ge ut min drönare, men det är isåfall polisens fel från början att dela ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej, kommer inte göra om detta, då jag aldrig velat skada servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

O nej jag har inte gjort 2 på 24h, den förra tog Degge när han inte får så den räknas inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka