Accepterad Naounee | Ansökan till Servervakt [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Naounee

Icke Medlem
Meddelanden
1,182
Reaction score
85
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 2007

Vad heter du på discord? Naounee#2222

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14 - 22:00 +

Hur länge har du spelat på Unive? 5 Månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Mitt mål med att bli servervakt är följande, att kunna rpa fullt ut men ändå hjälpa servern, såsom att banna lallare, kicka osv. Dva bilar som står random på gatan och sådana saker, vilket skulle göra så att jag kan med min lilla del förbättra rp nivån lite lite.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag anser mig själv som mogen för jobbet, är väldigt tålamodig och känner att jag passar in på jobbet som servervakt. Jag vill även underlätta det för staffteamet och höja rp nivån på servern genom att ta bort lallare osv. Om man får bort lallare så höjs direkt rp nivån på servern vilket behövs på vissa ställen. Notera att jag varit servervakt i ca 3 månader innan samt support / Trainee 2 ggr. Det känns även bra att ha sv för t.ex om en vdmare skulle komma kan man sv banna den och sen hoppa support istället för att låta han göra det. Samma med toggleid, säg då att en vdmare skulle komma, men man inte hinner trycka page down för att se idt, då kan man ha toggleid igång och sen kunna se idt på ett klipp i en senare stund.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med att kicka samt sv banna lallare, som man märker faktiskt inte vill spela på servern utan bara förstöra, däremot dom som faktiskt försöker rpa så gott som dom kan, dessa personer skulle jag gett en större och ärligare chans. Jag skulle även föregå med ett gott exempel för alla. jag anser själv att jag har en bra rp nivå samt kan hantera sv, då jag somsagt haft den i 2 månader innan.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kan framförallt "straffskalan" om man kallar den så, när man kan kicka, revva, dva, sv banna osv osv. Jag kommer inte använda sv på något sätt till min fördel utan för serverns bästa. Jag kommer även kicka, banna folk som inte kan betee sig och göra det jag kan för att höja rp nivån, dv:a bilar som står t.ex övergivna på motorvägen etc. Jag kommer inte reviva ofta utan bara när det är absolut nödvändiga fall.

Varför vill du bli servervakt? Mitt mål är somsagt med servervakt att kunna hjälpa servern samtidigt som jag vill kunna rpa fullt ut, vill alltid serverns bästa och vill även kunna underlätta samt hjälpa till lite samtidigt som jag kan rpa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har varit support 2 ggr samt servervakt i ca 1.5 månad. Här är lite SV kommandon: dv, toggleid, svban, kick, revive, sv - skriver i sv chatt. ooc - skriver i ooc chatten där alla kan se.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag var bannad i början ca 20 dagar, ungefär i Julas, hade inte den blekaste aning om vad rp var och gick in på då gamla multistaden och sprang bara runt och trodde det var GTA online liksom, men det har jag ju lärt mig att det absolut inte är. Sen har jag någon ban för powergaming, osv osv. Ganska många små bans som typ powergaming i 2 dagar typ osv. Sen har jag en permanent ban av shlajfer som var felaktig, dom trodde att jag skulle skapa en server vilket jag inte skulle. Sen är det några felaktiga som jag blivit unbannade från direkt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Tillbaka