Nekad nanne karlsson | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nanne karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Berghede/

Ditt Hex-ID: 11000014621a02a

Vad är din discord tagg? Natne#6550

Vem var det som bannade dig? savage

Hur lång tid var din ban? 30

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: krim utan krimroll ~Savage. Återstår: 11 dagar 3 timmar 44 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hade min krim roll, som sagt så blev jag hackad och senare så lämnade han alla mina discord servrar som jag var det i. Därför så hade jag inte min krim roll kvar. Jag vet inte om det var för att han lämnade eller vad som hände, men jag blev iallafall bannad ifrån eran discord, så någonting måste han gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en vän rpade kriminellt och då så hammnar vi i ett scenario som spårar men jag blir sedan bannad för krim utan krim det var det som hände precis innan och sen så blir jag ju då bannad på dc för att jag blev hackad och han lämnade alla servrar jag var med i! det far det som hände inann allt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det skulle jag sagt blev ju bannad för en grabb hackade mig satt jag personligen har tycker det och skulle jag gjort detta då skulle jag inte vilja bli unbannad för att då förtjänar jag inte det men nu har jag tagit en paus och det känns som om jag e redo att komma tillbaka till serven.
och han som sagt lämmnade alla servrar jag var med i och men nu har jag nytt dc och e redo

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dom flesta var när jag började spela för drygt ett halvårsen när jag inte kunde rp utan blev bara tipsad av vänner och då visste jag inte var det var och jag körde en bil och vi krockade då rpade jag inte på det det var den ända jag kommer ihåg har inte vart bannad på 100 år satt kommer inte ihåg än ända tror det var i april när jag hade gäng.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa varit mycket mer uppmärksam om vilka som får tillgång till min dc osv, kommer även byta lösen varann vecka bara för att hålla det så säkert som möjligt e skit redo att rpa saknar hela kommunitet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja asså lite svårt att lära sig efter denna ban men jag var hundra på ingen skulle hacka min dc, så jag spelar som vanligt och gör kriminella saker men var inte medveten om att mitt dc var hackat sen så märker jag att jag blir bannad och är skit förvånad och jag hoppar in på dc märker att jag inte e kvar i eran server då hart ju han lämmnat alla servar jag var med i sen har jag
fixat massa ny saker och även uppgraderat min data, e skit taggad på att rpa igen.
Ha en fin sommar!!!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka