Accepterad nanne karlsson | Ban överklagan [Johan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nanne karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199136874538/friends/

Ditt Hex-ID: 11000014621a02a

Vad är din discord tagg? Natne;)#8449

Vem var det som bannade dig? pubbis står det.

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Suntförnuft ~Pubbis. Återstår: 11 dagar 23 timmar 39 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad på dc och fiveM. fiveM: så jag har precis köpt min fina nya bil från brittas och det var en tesla och jag ville testa gasa lite och den gick lite snabbare än vad jag förväntade mig fast det är ingen ursäkt det jag har gjort var väldigt dumt och jag ångrar mig och som jag har sagt i mina tidigare banningar så lär jatg mig av mina misstag fast det kändes inte riktigt att jag har gjort det fast denna gång är annorlunda eftersom jag har tagit en paus från fiveM HELT i 8 dagar vilket var näringsrikt om kan säga så. jag känner verkligen hur sugen jag äe på att hoppa in och spela jag har verkligen lärt mig av mina misstag. för jag anser att man hinner göra det på lite mer än en vecka jag tycker själv det jag gjorde var fel och dumt av mig jag ångrar som fan och det är såååååå uppenbart att du inte kör 250 mitt i stan jag anser att eran 20 dagars ban var lite lång men jag tänker inte ifrågasätt erat arbete på serven som staff ni gör ett grymt jobb. dc ban: jag hade precis blivit bannad i 20 dagar och då var jag lite upprörd och då gjorde jag vad varenda 3 åring skulle gjort att tjafsa mot staff vilket var idiotiskt och du pubbis om du läser detta sorry för att jag var lite upprörd dock skulle jag inte jag säga att jag var uppkäftig men det fråp jag höra även i verkliga livet att jag kan låta väldigt uppkäftig och uttrycka mig fel jag gjorde ett misstag på både dc och fiveM vilket jag ångrar enormt jag hart massa roliga planer för fiveM och det ska bli helt underbart att kanske snart få komma tillbaka. sry

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. fiveM: jag hade precis köpt min nya tesla vilket jag var väldigt glad över och jag kör ifrån brittas lycklig men när jag kommer in i stan så gör jag det extremt dumma valet att gasa upp i 250 vilket var dumt vet inte riktigt vad jag tänkte men nu i efterhand skrattar jag nästan åt mig själv hur dumt det var jag ångrar det som fan och är ledsen detta KOMMER INTE HÄNDA IGEN det kan jag lova för jag har lärt mig mycket jag har kollat på philips stream och lärt mig massa. min dc ban: det som precis hände innan var att jag precis blivit bannad var att jag körde min bil jag blir bannad från ingenstans och jag vet redan vilket fel jag har gjort. det första jag gör är att jag vänder mig till staff och ifrågarsätter denna ban och jag blir arg och min ilska börjar gå mot dom vilket jag ångrar och jag börjar tjafsa när dom säger att jag ska lugna ner mig och det lyssnade jag inte på vilket var dumt jag säger emot dom som sagt vilket var dumt jag ångrar detta enormt sorry igen pubbis och den andra killen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fiveM: det var absolut inte en felaktig ban det jag gjorde var fel och jag körde för fort mitt i stan jag har lärt mig efter Philips stream att erat jobb är viktigare än vad man tror och jag är tacksam för det ni gör för serven. såklart jag ska ta konsekvenser för min misstag jag hart begått jag vet inte ens vad jag tänkte för att klart fan kör du inte 250 mitt i stan så himla uppenbart men jag har fattat felet jag gjorde det var dumt. dc ban: samma där det var inte en felaktig ban jag betedde mig illa och det var dumt av mig jag fattar varför Staffs valde att banna mig på dc för att om någon beter sig så ska man inte få vara med i dcn men jag är ledsen för det jag gjorde jag hart varit borta i 8 dagar och jag ångrar det jag gjorde vet inte ens varför jag sa det jag gjorde men jag var väldigt upprörd då jag fattar inte ens varför jag blev så arg för en ban men alla kan reagera olika. t.ex. i detta fallet blev jag väldigt arg sorry igen pubbis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fiveM: jag blev bannad än gång för att jag använde mig av ordet muskel en gång när jag satt med min kompis i bilen och behövde hjälp men då hade jag inte läst reglerna ordentligt vilket jag gör nu jag läste reglerna en gång per dag i en vecka så dom kan jag fast det jag har lärt mig efter den bannen var att jag kan använda mig av en ooc chatt som hjälpt mig och det tackar jag för. min andra ban var när jag var extremt ny till spelet då visste jag inte ens var allt var men den bannen lärde jag mig mycket av och den tredje kommer jag inte ihåg. dc ban: aldrig blivit bannad på dc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? fiveM: ja inte kört i 250 vilket var dumt och jag ville bara testa den men ångrar det och om jag nu ville toppa den så skulle väll jag kunna åka ut till en motorväg där det är mindre risk att en krock händer och såna grejer detta valet jag tog var faktiskt lite konstigt jag brukar inte köra fort i stan. jag ångrar detta bara så ni vet och jag har lagt ner mycket tid på denna satt om ni skulle kunna läsa hela så kulle det betyda mycket. dc ban: ja absolut att inte bli så upprörd på dom jag menar detta är bara ett spel säger många men jag vet inte det är något som jag bara älskar med multistaden jag kan inte riktigt sätta ord på vad men jag är bara kär. plus att skulle jag inte betet mig som en 3 åring så skulle jag ha tagit denna ban och överklagad den om det var något jag tyckte var fel. jag vill helst göra om alla sinarion och bara göra alla fel som jag gjorde göra om och uppskatta Staffs arbete istället för att bli så sur.

Har du lärt dig någonting efter din ban? fiveM: ja att köra mer lagligt för att rpa så mycket som möjligt och att ska du testa din bil är det inte i stan. om man ska köra i stan ska man hålla sig till hastighets gränsen och inget annat jag för att jag sätter även andras liv i fara när jag kört som en dåre. mer om sunt förnuft och även tänka igenom saker jag gör om detta kan leda till konsekvenser och tänka igenom en tredje gång istället för en gång. dc ban: att inte vara så tyken och respektera andra/äldre jag har gjort fel men jag hade lite svårt att acceptera det faktum att jag hade fel. och att är man tyken/elak mot folk så kommer det leda till konsekvenser jag ber om ursäkt men om jag får en andra chans så kommer jag visa att jag är bättre än detta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka