Nekad NallePu | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

berg2023

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas chef

Vad heter du IRL? Gustaf

Vad heter du på discord? Gurra#6976

Hur gammal är du? 2007-05-25

Hur många timmar har du på Fivem? 500 tim

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Den nuvarande chefen har varit chef på MÅNGA ställen och därför tror jag han kommer bara vara chef en liten stund och gå över till ett annat företag. Jag vill vara chef eftersom att jag verkligen brinner för yrket. Jag har varit arbetsledare ganska länge på securitas nu så jag vet hur allt fungerar osv. Jag älskar verkligen securitas och jag har mycket planer om hur man kan förbättra securitas till en roligare, mer aktiv och seriösare arbetsplats. Jag har varit arbetsledare där under perioden där 2 chefer har varit chef men avgått kort därefter. jag kommer att vara väldigt aktiv och kommer inte att avgå efter bara några dagar. Jag kommer att ha chefsrollen som en fast roll så länge som möjligt. Alltså är jag väldigt seriös med detta yrke och jag tycker även att jag skulle passa väldigt bra som chef just nu eftersom att jag som sagt har varit arbetsledare ett tag nu och har VÄLDIGT mycket planer om hur jag kan förbättra arbetsplatsen. Huvudanledningen till att jag vill bli chef är eftersom att jag just nu ser securitas taxi falla samman. Båda cheferna som jag har jobbat med har varit skit trevliga osv men som sagt så har de avgått efter bara några dagar. Detta kommer inte att ske om jag blir chef. Jag kommer göra allt i min makt för att göra securitas ännu bättre och jag har redan gjort en massa framsteg för securitas i och med att jag nu är arbetsledare. chef. Jag vill alltså det bästa för securitas och inte att någon ny chef ska ta över, göra lite småfix och sedan avgå.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket erfarenheter innom securitas för att jag har jobbat där mer än ett halv år och är extremt erfaren i yrket är också personalansvarig och utbildnings ansvarig.

Berskiv din karaktär? Krut Nillson, 43 år gammal och upp vuxen i en stad i Norrland som heter Tornedalen. Hela Kruts liv har bestått av bilar och skruvade allt började med att Kruts pappa köpte en fyrhjuling till han vid 8 års dagen. Och efter det har han hållt på med crossar bilar motorcyklar och allt annat som går å skruva på. Drömmen Krut har är att en dag vara anställd hos merkonomen och driva glädje med hela hans hjärta. Då Krut gick i gymnasiet hade han ett X-trafik företag där han hade en liten verkstad på skolan som gick väldigt bra. Farsan var mekare och jobbade på ett gammalt autoexperten utanför torget. Nu är farsan död och vill fortsätta hans karriär.

Hur ofta kommer du vara inne? på vardagar så kommer jag att kunna vara aktiv 3-7 timmar (vanligtvis runt 15:00- 22:00) och på helger/lov kan det variera beroende på om jag är hemma eller inte men oftast så är det 10:00-03:00. som sagt så är jag väldigt morgonpigg men är även vaken på nätterna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja, men dock så som ja sa tidigare brinner jag för detta yrke och det kommer inte att vara lika kul. Men det kommer inte hindra mig ifrån att spela på servern eftersom att unive är min favorit server.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? men jag har spelat på väldigt många andra där jag även varit chef för företag men också boss i olika gäng.

Har du läst våra Regler? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka