Accepterad nalle__ | Medlem ansökning [Emirrrr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nalle__

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? Nalle#6525

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Maximilian Larsson 20 år gammal som kommer från en liten stad i Sverige Maximilian har alltid haft ett intresse av sjukvård då han alltid har velat vart med och hjälpt folk, under Maximilians uppväxt så har han haft för det mesta del under sin uppväxt bra då han har haft många bra vänner men Albin var hans bästa vän, Albin och Maximilian var som brorsor då dom gjorde allting tillsamman, Utifrån det så har Maximilian och Albin haft en väldig stort intresse av Hockey där dom spelade i samma lag i flera år till dom blev inbjudna till landslaget där dom leverera väldigt bra tills Maximilian drog på sig en skada i knät och blev tyvärr tvungen att avsluta sin hockey karriär och det var då han fick ett stort intresse av sjukvård efter att Maximilian var tvungen att avsluta sin hockey karriär så började han studera inom sjukvård och efter lång tid så fick han en plats på landstinget efter att staden som han både i innan behövde stängas så åkte Milan till en stad i amerika och jobbade vidare just nu söker han en ny plats på region Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig och bra Sjukvårds rollspel, där jag även kommer försöka göra det så roligt för både mig och dom andra jag spelar med på servern så att mitt rp blir rolig för både mig dom kriminella, civila men även polisen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag rollspelar så att det både blir roligt rollspel för både mig men även motparens

Hur hittade du Unive? vän rekommenderade

Tillbaka