Accepterad Byggmax | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Byggmax

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin Körner

Vad är ditt discord namn? korner

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2002

Berätta om din karaktär. Namn: Maximilian Granqvist

Ålder: 52 år

Bakgrund: Maximilian växte upp på landsbygden i en liten by där alla kände alla. Direkt efter gymnasiet började han arbeta inom byggbranschen och där skulle han sitta fast majoriteten av sitt vuxna arbetsliv. Detta tog däremot en vändning när han fick reda på att hans fru hade träffat en annan man i smyg, en rik advokat från storstaden. Skilsmässan var svår och Maximilian förlorade både sina barn och sin fru till advokaten.

Med depression, ångest och medelålderskris upp till öronen bestämde han sig för att flytta från byn till storstaden för att börja om på nytt. Maximilian är redo att spendera alla sina sparpengar på mediokra bilar och festande, endast gud vet vad det kommer bli av honom.

Känslor: Maximilian är en trevlig och positiv person som alltid försöker se det bästa i andra människor. Eftersom att han lite för lätt litar på främmande människor så hamnar han ofta i jobbiga situationer där han antingen blir utnyttjad eller rånad. Maximilian blir sällan arg och han är alltid villig att hjälpa människor i nöd. Maximilian är dålig rent socialt och är duktig på att bidra med en stel stämning.

Intressen: På fritiden tycker Maximilian vanligtvis om att fiska och att grilla med en öl i handen, nu med sitt nya liv i storstaden vill han däremot testa på lite nya fartfyllda aktiviteter. Han vill testa på stadslivet tillsammans med sina kompisar, han vill golfa, klubba och kanske till och med börja träna för att bli lite mer attraktiv till det motsatta könet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp upplevelse, jag ser till att alltid följa regler och att alltid göra mitt bästa när det gäller. Jag håller alltid karaktär och ser till att bidra med en härlig stämning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte vinner varje scenario, man får vara realistisk och ge motparten vinsten när de borde vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. Exempel: RDM innebär att man dödar någon utan att ha någon rimlig anledning till det. Metagaming innebär att ens karaktär använder information som spelaren har fått utanför spelet. Fearrp innebär att man inte är rädd för att skada sig/dö.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Detta är min första upplevelse av gta rp, jag har däremot spelat dnd tidigare så jag har lite erfarenhet med rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag ifrågasätter inte regler, mods och dylikt. Jag är generellt lättsam och gillar inte att ställa till med besvär.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka