Inaktuell Nallacigel2006 | Medlem ansökning [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nallacigel2006

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Mellec#3235

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är heter Melvin Sen och han är 21 år gammal. Han växte upp i Norge med hans mamma och pappa. Han bodde i Norge tills han blev 3 år gammal. När han blev 3 år gammal så flyttade han till en stad i Sverige som i dag heter Unive. Han efter 1 år i Sverige så dog Melvin Sens mamma. Efter hans mamma dog så hade Melvin Sen och hans pappa det svårt ute i Unive. Efter 4 år när Melvin sen fyllde 8 år så hade inte Melvin Sens pappa råd att betala hyran till lägenheten längre, så Melvin Sen och Melvin Sens pappa fick flytta ut på gatan. Melvin Sen och ´Melvin Sens pappa bodde ute på gatan i 8 år, efter dom 8 åran så hade Melvin Sen blivit 16 år gammal. Till Melvin Sens födelsedag fick han inget förutom att en man som gick förbi gav dom 100 millioner. Så Melvin Sen och Melvin Sens pappa skaffade ett företag som i dag heter Autoexperten, som har i dag 900 millioner i kassan och är stadens företag som har mest pengar inne i kassan än något företag i Unive. efter 4 år när Melvin Sen fyllde 20 år gammal dog Melvin Sens pappa av Cancer. Melvin Sen var ledsen för han hade ingen familj kvar, men efter 1 år så fyllde Melvin Sen 21 år och Melvin Sen hade glömt bort hur Melvin Sen pappa och mamma hade dött och han fortsatt sitt liv lyckligt med alla hans vänner i staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer försöka att bli chef inom bilförsäljning och mitt mål är att få Marja lisa öppet hela tiden. Jag som person är väldigt social av mig och kan lätt prata med folk. och det jag kommer bidra med är att vara trevlig och snäll mott alla och vissa respekt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag som spelare ska göra som han säger och vissa att jag är räd (fear rp) man ska inte alltid vinna sina scenarios hela tiden och om din motståndare vinner ett scenario kommer jag göra det på så bra rp sätt det bara går. Om jag bråkar med någon på typ piren och vi går till en plats där han tar fram kniv eller någonting som kan skada min karaktär så kommer jag göra allting han säger och jag siktar inte på att bli kriminell utan att bli chef på något Job och ha kull

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming Man ska rpa skadad när det händer någonting med din karaktär. NLR Om du är medvetslös så ska din karaktär inte komma ihåg någonting ifall inte sjukvårdarna eller personen du vad med i händelsen säger någonting

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat rollspel i 5 år men nu vill jag börja spela lite igen. Jag är erfaren

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Lungt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka