Accepterad ! nakas | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! nakas

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198965462353/

Ditt Hex-ID: 11000013bea1551

Vad är din discord tagg? nakas.se

Vem var det som bannade dig? Anticheat (FIVEGUARD.NET)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Banned.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det går direkt inte att svara på eftersom det var anticheat som bannade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde spawnmenu från piren till torget, sedan började min karaktär springa,jogga och gå i slowmotion. Då valde jag att trycka f8 som tar upp en meny och kolla om det var något script som hade blivit fel eller om det var någon bugg. När jag scrollade uppåt i menyn blev jag bannad för att anticheatet trodde att jag hackade/moddade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban, jag har inte gjort någonting och jag skulle aldrig i hela mitt liv modda på ett spel, speciellt inte fivem. Jag är här för att kunna rpa och utveckla rpn. Jag visste inte ens vad det var jag gjorde fel för att få en sådan ban?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej inte vad jag tror, det kan ha varit när jag först började spela fivem då jag inte kunde reglerna men inget annat vad jag minns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Denna fråga är också lite obeskrivlig inom mitt perspektiv eftersom det inte var något som jag gjorde fel, men kanske att jag inte skulle ha gått in i f8 menyn? Detta kanske hade gjort så att jag inte fick bannen, men helt ärligt vet jag faktiskt inte varför jag fick denna ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Svårt att svara på eftersom jag inte gjorde något fel utan att jag bara gick in i f8 menyn, men annars kanske att jag inte ska gå in på f8 menyn om jag blir unbannad!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka