Accepterad najm | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

najm

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199225087474/home/

Ditt Hex-ID: 11000014b63a5f2

Vad är din discord tagg? NAJM SY#9028

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2023.08.03 - 14.33.03.31.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det som stog i ban så säger han att det var Combat logging men jag tror att han har missförtåt oss, Igår ikväll så spelade jag och min bror och då har vi både köpt krim för 250 tillsammans vi gick in och spelade och då skulle vi joina ett gäng, gänget sa till oss att vi skule följa med för att de skulle ta över ett ställe när vi följde med upp så har deparkerat bilen i buskarna och sa till oss att vi skulle stanna där jag och min bror gick ner från bilen och gömde oss i buskarna men när vi gömde oss i buskarna så nätet gick eftersom vi både bor i sammma lägenhet så gick nätet av för både oss två då gick vi under marken och det börja glitcha så mitt enda val var att stänga av spelet och då han som bannade mig trodde att jag¨ COMBAT LOGGADE¨och då när jag fick nätet tillbaka så respwanad på samma plats om jag skulle gå ut från spelet för att Combat LOgging så skulle jag inte respawna på samma plats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min bror vi var med ett gäng uppe i berget gänget sa till oss att gömma oss i bilen men jag och min bror gick ner från bilen och gömde oss i buskarna men helt plötsligt så gick nätet bort och eftersom jag och han bor i samma lägenhet så gick nätet bort för både oss två då gick vi både under marken och de börja glitcha för oss då var vårat enda val att stänga av spelet och och när vi fick tillbaka näetet och gick in i spelet så respawnade vi på samma plats och då tror jag att han trodde vi ¨COMBAT LOGGADE¨

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att nätet gick bort för mig och min bror så kan jag inte bestämma om nätet går bort eller inte så snälla det är inte mitt fel alls

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bara en gång och det var också missförtånd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att skulle har filmat att som hände mig och skicka det till er

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ta film på allting

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka