Accepterad NABEN1 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NABEN1

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198340673743/

Ditt Hex-ID: 110000116ac90cf

Vad är din discord tagg? .nab_16

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: toris ban 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade TacTixas stream uppe under ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra från santa blanca åkte runt och letade efter lost mc för att förhoppningsvis göra ett socialt kidnappnings scenario, för att kunna förhandla om vårat krig som jag nu vet är löst. Vi hittade dem vid sandy sjukan och väntade på dem runt ett hörn nära sjukan. Efter några minuter så åkte dem ifrån och vi började köra efter dem. Efter några hundra meter ifrån sjukan så stannade vi dem och jag hoppade ut och riktade på bilen och deras förare gjorde en 180 och försökte köra ifrån och då skjöt jag föraren och fick nån kick så jag gjorde det riktigt fult och sköt ner hela bilen och vi fick ingen kidnappad. Efter det så åkte vi ifrån en bit och tog dem till sjukan för att vi gjorde det fult och tråkigt och det var fredag och inge bra tid att bli tolvad på. Sedan så åkte vi ifrån sandy och efter några timmar nära 23 så tillkallades jag till support och fick reda på att jag hade streamsnipat TacTixa. Hade ingen aning om det innan jag fick reda på att jag satt inne på hans live i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en direkt felaktig ban men staffsen fick endast höra deras sida av hela grejen och inte min. Min är att jag inte visste att jag inte stängde ner hans live innan jag gick in på unive. Så det var mest fel utav mig att jag inte stängde ner hans stream helt innan jag gick in. Men jag förstår 100% varför jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannat totalt 9 gånger och de första var mest lall och sunt och andra små bans. De senaste var dels Fail rp, jag lämnade ett gäng utan ett scenario med dem jag var med och pwg, jag körde in i ett träd och rpade inte tillräckligt på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle stängt ner streamen helt och inte bara minskat den så det står att jag är inne och kollar på liven utan att jag gör det direkt.
jag skulle också kunna har gjort scenariot mycket bättre genom att inte ha skjutit hela bilen, jag behövde egentiligen inte skjutit alls för de var vid sjukan för en anlednign och då bör de haft krycka och inte kunnat gjort mycket motstånd. Så jag skulle kunnat bara vända tbx till bilen direkt efter de vände och inte skjutit alls.
Jag förstår att det är mitt fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, något liknande kommer icke ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Litar på att du inte gör om detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka