Accepterad NABEN1 | Ban Överklagan [ J.VI0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NABEN1

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198340673743/

Ditt Hex-ID: 110000116ac90cf

Vad är din discord tagg? .nab_16

Vem var det som bannade dig? j.vi0

Bild på banmeddelande: j.vi0.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skjöt polis för att försvara alliansens droger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vår allians (dmg) sålde deras sista droger för att komme #1 på tävlingen. Efter ca 20 minuter så kommer polisen från ingenstans ocj börjar skjuta direkt, det kommer aspiranter, m1or och flertalets andra poliser som inte är rätt klädda för sådan insats. När vi hörde skott så gick jag direkt att försöka fly genom att ta våran gäng heli för att snabbt fly från platsen. Då kommer en polis med tofflor och tazar ut mig från helin, som sedan blir nedskjuten av våra som stod flera uppe på berget för att skjuta för precis det här,( förutom att det var polisen). Så han som tazade ut mig blev benad och jag reste mig upp och sprang bakom ett träd och började skjuta tillbaka mot polisen för att försöka så att alliansen kunde fly med sina droger, efter jag hade skjutit ner ungefär 4 poliser så såg jag inga fler så jag vände mig om för att ge ett försök att fly, men då kommer en polis med kostym som, skjuter mig så jag blir benad och sen försätter att skjuta skott mot mig så att jag dör, sedan blir jag bannad under tiden jag ligger död, med poliser runt om mig o sjv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hela scenariot var konstigt eftersom aspiranter och m1or och civila som springer in med tofflor och kostym kläder springer in med glock 45or. Jag skjuter tillbaka eftersom jag gör det både i absolut sista utväg och för att försvära alliansens alla droger, typ 3000 bricks.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var korruption inom yrke som jag senare blev unbannad eftersom jag lärde av misstaget jag gjorde och de andra samma sak. Tycker alla poliser gjorde regelbrott när de springer in sådär med glock och tofflor

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget speciellt, kanske inte finisha polisen som blev benad. Ser inget annan lösning jag kunde gjort som inte skulle slutat bra för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte mycket o lära av sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka