Nekad NABEN1 | Ansökan till Servervakt [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NABEN1

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? nab_16

Vad är ditt Hex:ID 110000116ac90cf

Ange ditt födelsedatum 16 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när skolan har börjat så kommer jag inte kunna vara lika aktvi som jag va på lovet men fortfarande hålla en bra aktivitet på Unive. Men då måste jag också priootera skol grejer. Men på vardagarna så kan jag spela 16:00-21:30 . på helgerna kan jag spela nellam 11:00- 00:00 och ta lite pauser där imellan. Och ibland kan de variera om jag ska iväg eller som sagt måste göra läxor eller plugga till prov annars är det unive som gäller

Hur länge har du varit medlem på Unive? I början av februari, så ungefär ett halv år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger, en är fel då en staff banna fel id. Går ej få in en bild skickar nedan

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har man som uppgift att vakta servern från lallare och spelare som inte spelar för bra rp. En servervakt har vissa perms som att kunna kicka, svbanna och dva bilar som t.ex blockar någon väg eller liknande. Som servervakt ska man vara online ofta för att även underlätta staffs jobb. Man ska kicka om man ser någon som gör något regelbrott så kan man antingen kicka eller banna med clip om händelsen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli servervakt är för att jag ser många som fortfarande lallar mycket. Jag vill också underlätta staffens jobb. Jag kommer vara mycket aktiv och kommer ej använda perms för abuse och endast när det är nödvändigt. Vill även för att håla rp nivån hög och hjälpa nya spelare att förstå rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption innebär att man använder sina perms för att t.ex vinna ett skott scenario där man ressar sig själv om man har blivit ner skjuten. Eller om man kickar någon för de t.ex bråkar med än och man orkar inte med dem så man kickar dem. Eller om man åker runt och dvar en massa andras bilar.

Nekad.

Anledning: Bannad senaste månaden

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka