Nekad N1PPAN | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1PPAN

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor borger

Vad är ditt discord namn? V1ktor_123

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2008

Berätta om din karaktär. namn: Darius Borger är 18 år gammal. han går sista året på gymnasiet va rätt tyst av sig. När han var 16 år gammal så sköt han en fyvärkeri rätt in i en papperskorg som tog fyr och som satt fyr på en idrottshal som brann ner till grunden. det är han väldigt orolig för att det ska komma fram någon dag för han blev aldrig påkommen som tur va. Han visar inte några vidare känslor på sin utsida men vem vet vad som finns på insidan. Han är väldigt intresserad av gymmet och att göra framsteg inom det

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till ett bättre gemenskap och också göra det till en annan miljö med ett bättre roleplay aspekt. jag kan också bidra till en högre rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte alltid ska vinna att jag också kan ta förluster

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag det har jag gjort till exempel respekt är att man ska visa respekt mot alla vem det än är, Personangrepp är att man ska undvika att hoppa på någon i en konvo, copbait är att man ska inte försöka få polisens uppmärksamhet för att tex få dom att jaga dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har lite erfarenhet har typ 150 timmar på andra serverar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan bidra till mycket

Nekad.
Anledning:
Utveckla gärna punkten: Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka