N-T-E | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

N-T-E

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: N-T-E

Hur gammal är du? 26

Vad heter du? Nicklas

Vad heter du på discord? N-T-E#2337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Så mycket jag kan om jag inte jobbar och måste umgås med tjejen, Men annars runt 3-12 tim.

Vad skulle du göra om du blir staff? Hjälpa till med förbättringar och hålla det rent och snygg mot alla spelare så det verkligen blir den bästa RP servern. Ingen gillar direkt när någon går mot reglerna så kommer se till så ingen gör det. Ex om jag ser någon går mot reglerna så tar jag hand om det och kanske inte hen är så bra på på RP då kanske jag kan hjälpa hen att visa ex på hur det ser ut med RP. Men är det ex RDM grabbarna/modare så drar man bannen helst direkt.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Har varit staff på 1 server. dev/admin på 1 server samt delägare på 1 server. Sen har jag haft 2 egna servrar. Det funkade till och från. staffsen som var med på en server fick man lära lite hur det skulle gå till på rättvisans sätt. annars var det mycket aktivitet tills de dog ut och stängdes.

Har du några tidigare erfarenheter? Kan saker hur det går till om att vara staff. Finns så klart saker man ska tänka på som staff. Man ska inte gå direkt på när någon skriver ex om de behöver res så vill man helst veta varför, för det finns många som drar fulingar och vill ha res under något scenario eller om de har varit i bråk och kolat. bästa är att få något underlag på vad som hänt varför de vill ha res. lika så med att banna någon så ska man inte bara banna utan anledning och inte direkt om det är något litet fel som kan fixa till. Bättre att lära upp personen då hur det går till om det nu inte händer flertals gånger.. Vet hur det funkar med att banna och kicka personer samt teleportera noclip m.m.

Vad kan du om skripts? Inte så bra på skripts men har lyckats på ändra/designa och fixa skript på mina egna servrar. Men tänkte jag skulle lära mig för det skulle vara roligt att göra saker ingen annan har.

Varför vill du bli staff? Skulle vilja hjälpa till och förbättra servern mot alla som går mot reglerna (även om det är bra just nu så kan man inte var överallt och hjälpa till). Har själv råkat ut för personer som går mot reglerna och det är inte något roligt.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja det ska vara en självklarhet att man inte ska tjata sig på något kvittar om det har med bara några frågor att göra.

Skulle säga att vara staff innebär mer än att stoppa folk som bryter mot regler, jag hoppas att din talförmåga är tillräckligt bra för att kunna hantera vissa situationer.

Tycker dessutom att du behöver utveckla under ”Varför vill du bli staff?”, men även under flera punkter där du skriver att du ska förbättra, hjälpa till osv. Beskriv gärna på vilket sätt du kommer att göra det, ge gärna exempel!

Som helhet är det en bra ansökan som behöver finslipas lite ;)

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

AprimoX

Ja det är så klart större uppdrag än att stoppa folk som går mot reglerna :)

Tyvärr så har jag svårighet med och skriva ansökningar o sådant det låser alltid sig i skallen när jag ska skriva saker kvittar om det är jobb eller vad det är. Jag är den personen som pratar bättre än att skriva saker :)

AprimoX

Ja det är så klart större uppdrag än att stoppa folk som går mot reglerna :)

Tyvärr så har jag svårighet med och skriva ansökningar o sådant det låser alltid sig i skallen när jag ska skriva saker kvittar om det är jobb eller vad det är. Jag är den personen som pratar bättre än att skriva saker :)

Fullt förståeligt, bra att du skriver det nu så att staff ansvariga vet!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Tillbaka