Accepterad N I K O #8523 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

greekazo0

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Nikolaos Karoussis

Vad heter du på discord? greekazo0#8523

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? det som fick mig att ansöka va att jag känner mig redo att ta nästa steg har RP länge har hjälp till då jag har varit SV och vill hjälpa till mer i Staff teamet och visa vad jag kan har RP så pass länge så jag vill testa något nytt för i nu läger vill jag detta mycket och blir bara mer och mer motiverad att hjälpa till och lära ut och tycker att jag ska få denna chansen då jag är lojal till serven trevlig snäll så kommer nog passa bra till detta jobbet och har länge funderat på att blir en del av detta teamet så jag ansökte till SV då jag klarade de bra och hjälper till mycket så vill ta nästa steg

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför jag tycker att ni ska ge mig min chans är för att jag är aktiv mycket jag vill detta jag är trevlig snäll och hjälpsam skulle jag säga vill verkligen hjälpa till annars skulle jag inte ansöka men nu är jag redo skulle jag säga med att ta näste steg från SV tycker att det va roligt så hade vilat gå längre upp och visa vad jag kan, men skulle säga mycket för jag har varit en lojal RP här på unive sen jag började har RP länge här bara här och inte på någon annan server så skulle säga att jag är lojal till denna bra server därför tycker jag att jag ska få min chans till detta och som jag skrev innan jag är aktiv mycket och då blir det mycken hjälp från min sita kommer hjälpa så många jag kan och kommer hjälpa serven så bra jag kan

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta människor som man själv vill blir behandlad man ska ha respekt för alla och vara trevlig t.ex. när man tar en intervju ska man va trevlig ha en bra attityd och inte bara göra det snabbt bara för att man ska ta det lugnt så han som ska svara på frågorna hänger med och så han får sin chans att prata tycket att man ska va hjälpsam mycket om man tar en intervju och en person inte kan en fråga så hjälper man till och förklarar så personen lär sig men hjälper till.
Tycker att som en Staff ska man va trevlig vissa bra för det du gör tar dom andra som inte kan lika bra efter dig senare så om di gör ett bra jobb och är trevlig kanske mer folk blir intresserade av att kanske bli Staff eller något annat men man ska visa en bra sida och alltid va trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag rp mycket varje dag nästan så jag skulle säga att jag blir sugen på att ta ansvar och hjälpa till i serven jag skulle ta mitt ansvar som medlemskaps ansvarig bra jag hade gjort mitt bästa för att hjälpa till och kanske till och med senare komma högre upp i Staff teamet

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att en ny Medlem här på Unive ska kunna våra reglar borde servens regler och discord reglerna för om en ny medlem här på unive kan reglerna blir det enklare att rp och ha roligt men om man inte kan reglerna så gör man nog lite som man vill och tänker inte på att man bryter mot reglerna och det förstör rp borde för en själv men också för dom andra medlemmarna som verkligen vill rp seriöst och ha roligt här på serven. T.ex. en helt nu människa som börjar rp och blir medlemmar på unive om vill lära sig och rp seriöst då blir det enklare om man lär sig alla reglarna först så man vad man ska tänka jag skulle säga att alla lär sig efter sina misstag om man bara vill lära sig, Rp flyter på mer om man kan reglerna skulle jag säga

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag skulle försöka lära ut så mycket jag kan och att så många som möjligt ska kunna reglerna vi har här på unive och att rp bra och roligt för borda parterna alltid. Skulle säga som medlemskaps ansvarig har man ett stort ansvar för man har mycket perms som man ska använda bara i rätt läga och inte använda dom bara för att man kan det förstör och tycker inte man ska ansöka till detta om man bara vill förstöra man ska ta sitt ansvar och hjälpa till inte förstöra

Hur ser din aktivitetet ut? Alla vardagar spelar jag typ mellan 15:00 - 22:00 och ibland tidigare och senare och på helger spelar jag kanske från 11:00 till kanske 02:00 typ så rätt mycket och ibland mer och ibland mindre

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på unive har spelat här länga nu och kommer bara fortsatta spela här för gillar rp på denna roliga server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hoppas jag får denna chans och vissa att jag kan och att jag vill hjälpa till

+Rep du skulle passa bra som Medlems ansvarig redan som sv gör du de bättre än bra så jag skulle säg att de skulle vara en ära att ha dig i Medlems ansvarig teamet ❤️ Mvh från Mano

Tillbaka