Nekad Mystique_Shadow | Ansökan till Servervakt (veni vidi vici)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LN_Kela

Icke Medlem
Meddelanden
456
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? Kela

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2005

Vad heter du på discord? Mystique#0420

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det beror helt på har skilda föräldrar och kan då bara spela varannan vecka.
På vardagar brukar jag vara aktiv mellan 16-22 och helger mellan 10-01

Hur länge har du spelat på Unive? I ca 4 veckor nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Se till att alla håller en hög RP nivå och även att alla medlemmar trivs.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Har velat bli support ett tag men servervakt känns som det mest effektiva just nu.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att se till att alla sköter sig och att alla känner sig trygga och att deras trivsel är på topp.

Varför ska just du bli servervakt? Jag anser själv att jag är en trevlig, omtänksam och uppmärksam person. Därför tycker jag att jag borde bli servervakt :)

Varför vill du bli servervakt? Om jag ska vara helt ärlig så var det Vible som sa att jag borde ansöka och nu när jag läst på lite tycker jag att det låter väldigt roligt att bli servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inte så bra tyvärr men är villig att lära mig.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka