Nekad mystic072 | Ban Överklagan[SpiKen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mystic072

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197985441566

Ditt Hex-ID: 11000010180271e

Vad är din discord tagg? mystic#2326

Vem var det som bannade dig? spiken

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-08 174353.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade ett polis vapen på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade in i nått random hus, har inte vart inne på serven på ett tag så gick in och sedan så spawnade jag i nått gäng hus sen så kom en staff och sa vrf har du polis vapen på dig och då så jag att jag hade de utan mening och fråga ifall han kunde ta de och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså både och jag viste ju it att de va polis vapen hade vart inne på serven i 2 min men kan endå förstå att de såg fel ut att jag just hade polis vapen på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 12 gånger många av dem var fel aktiga eller bara att jag hade otur med att nån råkade banna mig, men 1 ban var rikitg och den lärde jag mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kollat i mitt inventory direkt när jag kom in o droppa vapnet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka