Inaktuell myguyb8 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

myguyb8

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
75
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? Myguyb8

Hur gammal är du? 13 snart 14 Men få säga att jag är mogen för min ålder o tro att ja kan visa en stor Potential I Detta yrke för Rpn o social

Hur länge har du spelat på Unive? Sen may

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Kommer utveckla jobbet med aktivitet bra rp o socialitet Och bra rp O Visa att vi är seriösa inom yrket O visa att vi är där o Kunna provida Med bra O seriös o vettig rp O Mogen rp vi kommer bara Ha mogna I trygghansa kan de ej bete sig då rycker de Helt enkelt Så det är upp t dom o sedan så vill ja ju fixa till aktivitet med jobbet mer så ja kommer Fixa mer Personer som vill jobba där o kan visa det O kan visa att de är vettiga för yrket Då det är så himla inaktivt O de är ju inte bra för rpn Så ska fixa de O sedan en rensning Blandannat Och Så kommer ja fixa folk O sammarbeten Som kan utveckla rpn O få mer folk VIll Jobba på trygg Så Kan ja bidra me bra rp O social rp O En chef rp Som är bra O ska lägga möte Minst 1 gång i veckan O Se hur allt går Om Folk har varit aktiva O ska ha en rensning rätt ofta me Så De blir mer rp O inte inaktiv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har erfaren då ja har jobbat me de innan o kan det sen innan och så har ja varit chef på andra servers samt så har jag mycket erfaren om just trygg o chef jobb O ja kan alla Faktura systemet Kan /me om de behövs Kan de som krävs o Tycker att ja borde få en chans Vill prova något nytt med som kan va kul och kunna utveckla rpn på server då ja Kommer visa aktivitet Varje dag O få så aktivt Jobb som möjligt där så folk kan Fixa sina bilar så klart Ska man ju ha Möte o lönesamtal osv Men De kommer ju senare självklart

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag frå¨n 14 till 22

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka