- Meddelanden
- 75
- Reaction score
- 9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199668584899/
Ditt Hex-ID: steam:110000165d2e1c3
Vad är din discord tagg? Myguyb8
Vem var det som bannade dig? Wux
Bild på banmeddelande: File(s) attached
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ja ej rpade när ja skulle laga min bil Som räknas som suntförnuft
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag crashade med min bil o lagade utan några Delar eller någon typ av rp alls ingen /me
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag som gjorde fel Jag gjorde fel i detta scenario o Fattade varför jag blev bannad
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad av bubblegum en gång för terrordåd men de va felaktig de finns i Pm att han sa de va felaktigt Och sen har ja blivit bannad av wux när jag höll in X för o plocka snabbare o sen av nab för vdm när ja laggade fast Sen av Jonte för ja skippade 12timmar som ja har pratat med alla om de
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade kunnat Använda mig av social rp o använda /me O rpa på att jag hade Delar kanske i bilen men annars hade ja kunnat ringa någon som hade kunnat komma med delar eller Komma o hämta mig så de va jag som gjorde fel o ja Är riktigt ledsen för de och kommer ja ej göra om
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har ja till 100%
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat