Accepterad Myguyb8. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Myguyb8.

Icke Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199668584899/

Ditt Hex-ID: steam:110000165d2e1c3

Vad är din discord tagg? Myguyb8

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Ban bubble.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade Klockan 04:20 på morgonen med en vän i ett gänghus men det var mitt fel jag borde ej har lallat men klockan var ändå 04:20

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lallade med en vän i gänghuset jag tazrade honom jätte mycket för vi lallade men det var fel av mig och kommer ej göra om det så jag va i tazrade honom o lallade me han men sedan bubble såg de och bannade mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var ett rätt ban men klockan var ändå 04:20 men fattar ändå att jag skulle ej ha gjort det vi måste ju hålla rpn ändå men det var lite privat liksom ingen såg ddet de var bara mellan mig o han men tycker att de är en rätt ban men jag är hemskt ledsen för detta kommer ej göra om det och skäms för mitt beetende kommer ej göra om det men tycker ändå att det var lite så där klockan var ju 04:20 men som sagt man ska aldrig lalla så det var mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett par gånger vissa va felaktiga typ anti cheat bansen eller terrordådet det va ej jag de skrev t mig i pm att de ej va jag sen ibland lite typ No bushes det visste ja inte att man inte fick ha då men de va länge sen väldigt länge sen sen lite annat typ av NAT blev jag bannad för grovt vdm men jag laggade så mycket och visade klipp så jag fick unban sen blev jag bannad av Wux för emote abuse den blev jag godkänd på med på ban överklagan sedan har jag även blivit bannad för jag skrev i twitter free paolo sv ban då sen har ja blivit bannad för rpar på skadorna när jag hade blivit skjuten med bra puls och bra andning där fick jag unban med sedan har jag blivit bannad för lite andra saker jag ej kommer ihåg men det kan ni nog titta i logs tror jag det ska finnas i! Och jag har lärt mig av dessa misstag därför hade jag inte blivit bannad på ett tag men nu blev jag banand tror min senast ban va för typ 2 månader sen eller något har bara blivit bannad för en dags sen för anti cheat men min överklagan blev godkänd typ direkt så inga större problem har dock blivit bannad av vissa för typ suntförnuft och sånt men det var inte långa bans eller så hade jag överklagat dem och godkända blev bannad en gång för jag skippade 12 timmar reglen jag va död på polis tak och ingen kunde komma till mig så jag höll in e och försökte spela vidare men aa det gick ju så där men jag har lärt mig av alla dessa misstag och vet att jag har gjort fel,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat skita i och lalla och gått och lagt mig eller inte göra det jag gjorde men jag var så trött och tänkte inte riktigt så jag bara gjorde det men jag hade kunnat göra något som är bättre typ chilla lyssna på musik eller något som inte är det jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka