Ej Antagen mxzvst | Chef-jobb ansökan [Vanilla Unicorn] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mxzvst

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla Unicorn

Vad heter du i verkligheten? Aram

Vad är ditt användarnamn på discord? 16arslan16

Ange ditt födelsedatum: 19 Augusti 2000

När fick du medlemskap på Unive? 7 Juli

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag var förut inom polisen en utbildare som alltid hållde koll på schemat, planeringen och att se till att lära ut alla. Jag har bra stress tolerans och klarar det mesta utan problem. Jag är var dessutom en rekryterare så jag vet hur man anställer och det. Utanför spelet har jag lett några projekt där mitt jobb var att säkerställa alla gjorde sitt jobb på ett bra och effektivt sätt. Jag har varit helper förut så jag vet hur en bra rp ska se ut och vart jag drar gränser.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Göra det till ett populärt ställe där folk vill tillbringa sin tid, jag vill skaffa en massa arbetare som är aktiva så att det inte blir som de andra företagen. Jag vill även göra så rpn där är så rolig att folk tar sig dit oftare. Vanilla har hög potenital och jag vill se till att den når den nivån den kan. Vanilla är en viktig nyckel för den här stadens rp och jag vill verkligen se till att den når den potentiella nivån den kan.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är inne varje dag flera timmar och har gott om tid att vara inne. Jag kör mest på helger då är det mellan 6 till 8 timmar. Vardagar är det mellan 3 till 4 så jag kommer ha gott om tid att utveckla företaget. Jag lovar att inte vara någon som säger upp sin position direkt efter några dagar, jag ska stanna där så länge som möjligt.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka