Ej Antagen mxzvst | Chef-jobb ansökan [Galaxy] [J.VI0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mxzvst

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Galaxy Nightclub

Vad heter du i verkligheten? Aram

Vad är ditt användarnamn på discord? 16arslan16

Ange ditt födelsedatum: 19 Augusti 2000

När fick du medlemskap på Unive? 7 juli 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag är inom polisen en utbildare som alltid håller koll på schemat och våran planering och att se till att lära ut alla. Jag har bra stress tolerans och klarar det mesta utan problem. Jag är dessutom en rekryterare så jag vet hur man anställer och byter roll, rank och lön. Utanför spelet har jag lett några projekt där mitt jobb var att säkerställa alla gjorde sitt jobb på ett bra och effektivt sätt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill göra Galaxy Nightclub till en plats som är aktiv alla dagar i veckan, . Jag ska fixa till olika teman varje vecka runt musiken, viben och rpn. Till exempel om julen har börjat då kör vi julmusik, jul dekorationer och jul musik för att öka viben. Det här blir roligare för då tröttnar man inte på viben. Jag tänker bygga upp ett team där alla har olika roller och är sjukt bra på rpa så att alla besökare har det så roligt som möjligt. Jag vill också hålla arbete med polisen och andra företag för att skapa en rolig rp. Till exempel så kanske vi håller en fest i vår lokal i samband med polisens nya station eller typ att vi kör samarbete med GSP för att tillbringa gratis pizza och dryck i en stor fest.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är inne varje dag och tycker om spelet, Jag slutar varje dag runt 3 och hinner spela en massa timmar. Jag lovar att jag inte skulle vara som någon som sa upp sig direkt, utan jag ska göra klubben aktiv.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
+++rep Han är det noggranaste personen som jag känner och han är kompetent nog. Och jag tycker att ni ska ge han chefs rollerna NU. Och han är en bra chef och han kan fixa galaxy så galaxy blir bästa stället. Och han här är den perfekta grabben som ni kan ta till chef. Så det är bara att ge han alla roller NU

++rep
Jag tycker verkligen att han hade passat bra som chef. Han är alltid aktiv, tar ansvar och visar bra ledaregenskaper i spelet. Har redan erfarenhet från andra roller och visar tydligt att han kan planera, organisera och hålla koll på folk. Han är också väldigt bra på RP och gör det roligt för andra runt omkring sig. Jag är övertygad om att han kan göra Galaxy Nightclub till en plats där fler vill samlas, och att han kommer hålla den aktiv och professionell.

++rep Jag tycker verkligen att han hade passat bra som chef till galaxy, han är seriös och trevlig. Hans karaktär är skit undehållande och han är bra på att anställa rätt personer och han är bra inom det här jobbet. Han kommer passa bra som chef och han är själv säker. Han vet hur man rp på bra sätt och han är seriös och kan hantera svåra sitser.

++rep
Jag skulle lätt säga att han passar som chef
Han vet hur man rpa och har väldigt hög rp nivå än alla andra

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka