Inaktuell mxzvst | Chef-jobb ansökan [J.VI0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mxzvst

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla Unicorn

Vad heter du i verkligheten? Aram

Vad är ditt användarnamn på discord? 16arslan16

Ange ditt födelsedatum: 19 Augusti 2000

När fick du medlemskap på Unive? 7 juli

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag är inom polisen en utbildare som alltid håller koll på schemat och våran planering och att se till att lära ut alla. Jag har bra stress tolerans och klarar det mesta utan problem. Jag är dessutom en rekryterare så jag vet hur man anställer och byter roll, rank och lön. Utanför spelet har jag lett några projekt där mitt jobb var att säkerställa alla gjorde sitt jobb på ett bra och effektivt sätt.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill göra Vanilla till en plats som är aktiv alla dagar i veckan, . Jag ska fixa till olika teman varje vecka runt musiken, viben och rpn. Till exempel om julen har börjat då kör vi julmusik, jul dekorationer och jul musik för att öka viben. Det här blir roligare för då tröttnar man inte på viben. Jag tänker bygga upp ett team där alla har olika roller och är sjukt bra på rpa så att alla besökare har det så roligt som möjligt. Jag vill också hålla arbete med polisen och andra företag för att skapa en rolig rp. Till exempel så kanske vi håller en fest i vår lokal i samband med polisens nya station eller typ att vi kör samarbete med GSP för att tillbringa gratis pizza och dryck i en stor fest.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är inne varje dag och tycker om spelet, Jag slutar varje dag runt 3 och hinner spela en massa timmar. Jag lovar att jag inte skulle vara som någon som sa upp sig direkt, utan jag ska göra klubben aktiv.

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka