Antagen mvilliez | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.3lza

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
711
Reaction score
104
Vad är ditt namn i verkligheten? Millie

Ditt discordnamn: mvilliez

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2011

Varför ska just du bli staff? Hi again, jag vill bli staff för jag vill kunna hjälpa staff teamet med saker som reports, support och få bättre ansvar inom staff teamet än vad jag hade innan jag sa upp den. Jag har sätt lite ändringar inom staff teamet att folk har blivit mer oproffesionella, markerar reports utan att ha löst problemet eller regelbrottet samt med support. Detta tycker jag också borde ändras på och det är därför jag vill kunna ge mig själv en chans att komma tillbaka och se till så att rätta åtgärdes görs och folk blir nöjda.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det blivit mer pittningar med bilar, slåss på sjukhuset oftare och folk använder hårda ord mot varandra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi samlas ihop och pratar om problemet, vi försöker lista ut vad som hänt med hjälp av klipps från motståndarna och sedan hoppa support med personerna för att prata lite mer om händelsen. Sedan skulle vi försöka lista ut de rätta åtgärderna tillsammans.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att när man har respekt, tålamod och är snäll mot allt och alla visar professionallitet genom min del. Du ska ha en bra ton mot varandra även om den andra inte har så himla snäll attityd osv, du ska alltid behandla alla likadant.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är ju fortfarande ung, men jag har fortfarande tid för allting som behövs. Jag brukar spela och ta ansvar nu när jag nyss varit helper. Så enkelt är det som sagt, jag tycker att RP är roligt, men ibland behöver man pausa för sitt arbete inom Staff Delen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat Unive sedan 21 sept 2024.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Ingen aning.

Senast ändrad:
+rep hon har varit staff innan och är kompetent för jobbet som staff

Mvh
Rirave - Servervakt -Unive
F.D Helper
Unive Roleplay

+rep Kompetent och den trevligaste tössen man kan mötta passar som staff

++rep Väldigt mogen person och väldigt duktig. Aktiv och en av dem trevligaste jag vet om här på servern. Bidrar med mycket glädje. Var en super duktig staff tidigare i december tror jag det var. Minns det så tydligt då jag kände mig trygg med henne som staff på servern 💜

// SWE

++rep Väldigt mogen person och väldigt duktig. Aktiv och en av dem trevligaste jag vet om här på servern. Bidrar med mycket glädje. Var en super duktig staff tidigare i december tror jag det var. Minns det så tydligt då jag kände mig trygg med henne som staff på servern 💜

// SWE
💜

+rep riktigt vättig person + allmänt skön att snacka med. Allmänt härlig o kompetent!!!

+rep hade suttit bra som staff, tar rpn på största allvar. Riktigt kompetent!

//fetto

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka